Se Smart Distribution za golfem, mobilitou a bezpečností

2. 5. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Smart Distribution spolu s partnery, kterými byly Veracomp, Panasonic, Honeywell, Intermap, Made4Net a UPC Business, uspořádala konferenci zaměřenou na aktuální témata z oblasti mobility a bezpečnosti. Mediálním partnerem akce byl Reseller Magazine a RMOL.CZ.
Jan Tesner, CEO ve společnosti Smart Distribution

Setkání, uspořádané v prostorách Yard golf resortu v obci Předboj nedaleko Prahy, zahájil Jan Tesner, CEO společnosti Smart Distribution, který přivítal účastníky a seznámil je s programem konference a se společnostmi, které se na ní podílely.

Slovo následně dostal Ladislav Arvai, produktový manažer ze společnosti Veracomp. Postupně představil produkty Aruba Networks, Fortinet a Invea-Tech. Aruba Networks se soustředí na Wi-Fi (a bezdrátovou komunikaci obecně) a patří mezi leadery v segmentu. Mezi její zákazníky patří například armádní složky nebo banky. K argumentům, proč produkty Aruba prodávat (a kupovat) patří důraz na kvalitu zpracování, nízké náklady na správu sítě, doživotní záruka, optimalizace pro Apple a Honeywell nebo příprava na nasazení v prostředí s vysokou hustotou klientů. Zároveň jde díky maximální flexibilitě, možnosti spolupráce s infrastrukturou jiných výrobců či spektrální analýze zdarma i o investici do budoucnosti. Dále se ve svém vystoupení Ladislav Arvai dotkl také konceptu ClearPass pro BYOD, „gigabitové“ Wi-Fi 802.11ac, nasazení Wi-Fi v letadlech či technologii „PowerDsine“, která je alternativou k napájení PoE.

Druhá část prezentace patřila bezpečnostním produktům Fortinet. V oblasti bezpečnosti nabízí Fortinet kompletní bezpečností portfolio, které staví na výkonu. Mezi výhody patří vlastní vývoj, nízká latence či certifikáty pro všechny relevantní standardy. Ochrana navíc funguje i bez připojení do firemní sítě (vhodné pro BYOD).

Získat naprostý přehled o síti a jejím zabezpečení umožňuje řešení FlowMon českého výrobce Invea-Tech. Řešení je certifikováno NBÚ a kromě kompletního monitoringu sítě přináší řadu možností a výhod včetně analýzy chování sítě NBA nebo automatického reportingu bezpečnostních incidentů.

Jakub Vokáč ze společnosti Panasonic představil odolná zařízení Toughpad a Toughbook. Produktové portfolio je dle stupně ochrany rozděleno do tří kategorií (business rugger, semi rugged a fully rugged), které se kromě svých vlastností samozřejmě odlišují také cenou.

Tablet Toughpad UT-MB5 s 20“ 4K displejem, vhodný pro návrháře, grafiky, 3D modeláře a další profesionály, kteří potřebují pracovat také v terénu. Zařízení FZ-G1 je prvním odolným tabletem na trhu s Windows 8.1. Svou výbavou jde o plnohodnotné mobilní PC, které nabídne 10“ displej typu IPS s jasem 800 cd/m2, procesor Core i5, 256GB SSD, až 8 GB RAM a možnost konfigurace portů a rozhraní.  Ještě lepší mobilitu pak nabízí model FZ-M1 se sedmipalcovým displejem a Windows 8.1. Jakub Vokáč také prozradil, že Panasonic připravuje odolný pětipalcový chytrý telefon se systémem Android 4.2.2 nebo Windows 8 Embedded, který se na trh dostane v průběhu letošního roku.

Izraelsko-americkou společnost Made4Net s vizí stát se integrovaným dodavatelem IT systémů dodavatelských řetězců pro potřeby maloobchodu představil Tomáš Štefl, který zde působí jako account manager. Mimo jiné prozradil, že společnost má již více než 1 000 instalací svých produktů ve 30 zemích světa. Podrobněji se zaměřil na základní firemní platformu SCExpert, která nabízí možnosti jako je řízení skladů, řízení dopravy a plánování tras, sledování dodávek či správa areálu. Varianta „NetLog“ je pak vhodná i pro větší zákazníky. Na Tomáše Štefla navázal Marcel Hatiar s vyčerpávajícím popisem použitých technologií.

Společnost Intermap Technologies, která se zabývá získáváním geografických dat pro byznys-analytické nástroje a jejich využitím, představil Martin Benecký, regionální manažer pro prodejní kanál. Serverový softwarový nástroj GeoPro řeší potíže s řízením a integrací velkého množství nesourodých geoprostorových informací. Samozřejmostí je možnost sdílení na různých úrovních, propojení s různými webovými aplikacemi nebo napojení na systémy pro řízení dopravy. Dostupné informace lze využít k celé řadě činností, mezi praktické možnosti patří např. vyhodnocování rizika požáru, povodně nebo kriminality pro vybranou lokalitu.

Závěr konference okořenil kromě tomboly o ceny věnované partnery, také „golfový dýchánek“ na přilehlém hřišti. Díky ochotné pomoci instruktorů mohli proniknout do tajů tohoto sportu i lidé doposud golfem nepolíbení. 

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více
Foto: Algotech

Tržby z prodeje bezpečnostních produktů vloni vzrostly o 15,6 %

8. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětové tržby za bezpečnostní produkty dosáhly v roce 2023 celkem 106,8 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 15,6 % oproti roku 2022. Růst tržeb byl výrazný – podle IDC zaznamenalo dvouciferný meziroční nárůst všech šest sledovaných kategorií. Růst by měl navíc pokračovat přinejmenším do roku 2028. Čtěte více