Projekty budoucnosti na konferenci Cloud Computing 2015
Pro akci konající se 8. prosince byly zvoleny prostory, které dokáží demonstrovat využití cloud computingu v plné síle. Nová budova v ulici Za Brumlovkou, která se stala sídlem českého Microsoftu, sama využívá celou řadu cloudových služeb a je doslova prošpikována různými monitorovacími čidly, analyzujícími její využití.
Konference, které se zúčastnilo 16 vystavovatelů, byla určena zástupcům managementu, odborníkům z průmyslu, služeb, státní správy a samosprávy, univerzit, médiím a široké veřejnosti představila řadu odborníků. Generálním partnerem se stala společnost Microsoft. Podle ní tuzemské subjekty používají platformu Microsoft Azure z 50 % pro jednoduché scénáře. Patnáct procent subjektů ji používá pro provoz SaaS (Software as a Service), deset procent vsadilo na Azure PaaS a zbylých 25 % používá stávající aplikace.
O tom, že řešení táhnou, se účastníci mohli sami přesvědčit v předsálí, kde partneři Microsoftu vystavovali své služby. Mezi společnostmi Aktion, Kentico, Mforce a Software 602 vystavovala i společnost Inveo. Na jejich demostánku měla odborná veřejnost vůbec poprvé možnost na vlastní kůži otestovat platformu Mailforce pro inteligentní rozesílání e-mailingových kampaní se zpětnou automatickou analýzou. Během celého dne byl o novinku zájem a položena byla celá řada dotazů. Demonstraci běhu platformy převážně v cloud computingu a to, že firmy nemusí investovat do podpůrného hardwaru, softwaru ani dalších služeb ocenila řada návštěvníků.
Cíle u inteligentního e-mailingu jsou jasné: „Překonat bezpečnostní nástrahy a dostat se do schránky příjemce, který si e-mailing objednal, doručit ho v dobu, kdy na něj bude mít čas, zaujmout ho a získat konverzi. Pokud dopadne vše, tak jak má, projeví se to v konverzi. Pokud nikoliv, nastupují analytické nástroje, které vyhodnotí, co bylo špatně, a aplikují změny. Jde vlastně o korekci proměnných,“ řekl Jiří Vaško, vedoucí týmu Mailforce ve společnosti Inveo.