Pražské setkání MSP partnerů společnosti Sophos
Zájem o nabídku spravovaných služeb potvrdila i velká účast tuzemských resellerů a poskytovatelů ICT služeb na tomto setkání, které Sophos pod názvem Partner Get Together Prague zorganizoval v pražském hotelu Vienna House by Wyndham.
Akci za společnost Sophos společně odstartovali Patrick Müller, sr. channel manažer, a Scott Tyson, který je z pozice ředitele prodejního kanálu MSP v EMEA zodpovědný za rozvoj vztahů Sophosu s MSP na úrovni celého regionu.
„Moc rád bych vás zde přivítal a hned v úvodu bych chtěl zdůraznit, že dnešní den je především o vás a o tom, co vám můžeme nabídnout. Dnes se bude hodně mluvit o MDR nástrojích a dalších novinkách určených pro poskytovatele služeb, ale představíme vám i náš rychle rostoucí tým dedikovaný pro potřeby MSP,“ uvedl v úvodu konference Scott Tyson. „MSP segment na většině trhů raketově roste a my bychom se s vámi rádi podělili o to, jak to vypadá v zahraničí a kam se budeme ubírat v blízké budoucnosti. Doufáme tedy, že si z dnešních prezentací odnesete užitečné informace, ale současně bychom od vás rádi získali upřímnou zpětnou vazbu, protože jste to právě vy, kdo naše produkty a služby prodává,“ doplnil Tyson.
Následně byli hostům představeni i další zaměstnanci společnosti Sophos zodpovědní za oblast partnerského prodeje a spravovaných služeb včetně Ann-Kathrin Jacobs (vedoucí marketingu pro prodejní kanál), Christophera Dedeke (marketingový manažer pro prodejní kanál), Petera Skondra (manažer pro sales engineering) a George Trzila (sr. channel manažer). Konference se zúčastnili také zástupci distributorů Annex NET a Comguard.
Prezentační blok
Přednáškový blok byl zaměřený na klíčové aspekty související s oblastí spravovaných služeb a jejich poskytovatelů. V první prezentaci nejprve hovořil Patrick Müller obecněji o aktuální situaci na trhu a v prodejním kanále jaké takovém. Následně popsal nejnovější vývoj na poli kybernetické bezpečnosti, včetně aktuálních kybernetických hrozeb a situace v ČR, a poradil nejvhodnější „go-to-market“ strategie pro nové produkty a služby. Na závěr svého vystoupení Müller partnerům nabídl i několik zajímavých podpůrných marketingových a prodejních promoakcí a připomněl i aktualizaci partnerského portálu a výhody plynoucí z registrace obchodních případů.
Na technické novinky se zaměřil Peter Skondro, který své vystoupení zahájil myšlenkou, že běžný antivirus je již mrtvý a detekce hrozeb a reakce na ně jsou naopak stále složitější. Během své přednášky partnery seznámil např. s integrovanou bezpečnostní platformou Sophos Active Adversary Defense, poukázal na rozdíly v řešeních Sophos MDR Essentials a Sophos MDR Complete a přiblížil novinky v nabídkách Sophos XDR či Sophos NDR. Skondro se zastavil také u platformy Sophos MDR for Microsoft Defender a následně dal prostor také firewallům z rodiny Sophos XGS.
Čas vyhrazený prezentacím po pauze na kávu a občerstvení uzavřel blok věnovaný novinkám pro partnery ze segmentu MSP, který si vzali na starost Scott Tyson a Georg Trzil.
Společná večeře a prostor pro networking
Setkání bylo oficiálně zakončeno společnou večeří a prostorem pro diskusi o tématech, která vyvstala v průběhu konference, stejně tak jako o záležitostech z každodenního pracovního, ale i mimopracovního života.