PCS Dataguard a Kaspersky Lab pro partnery
Partneři byli seznámeni s nadcházejícími aktivitami společnosti pro Českou republiku. V současné době má Kaspersky 250 prodejních partnerů, hodlá budovat povědomí o značce, zejména masivním zaměřením na koncové zákazníky prostřednictvím obchodních řetězců, aby se partnerům lépe prodávala firemní řešení. Přiblížení zákazníkům má přispět i produktová rozmanitost. Produkty budou lokalizovány do češtiny a přibude technik pro presales.
Povědomí o Kaspersky Lab
Kaspersky je velmi dobře známým brandem v Rusku, Německu, Číně a dalších zemích, včetně anglicky mluvících. Celosvětové pořadí bezpečnostního softwaru Symantec (s velkým odstupem), McAfee, Trend Micro, Kaspersky a Eset.
Změny v partnerském programu
Proběhla také změna partnerského programu v kategoriích Premier Business Reseller (zvýšení obratu na 150 000 korun), Enterprise Reseller (snížení obratu na 500 tisíc korun) a Subdistributor (snížení obratu na 1 milion korun). Partnerských stupňů je pět a jsou odstupňovány maržemi od 30 % do 50 % podle obratu. V roce 2011 byl v České republice objem prodeje do velkých firem, SMB a koncovým zákazníkům prakticky na stejných úrovních. Obnova licencí tvoří 73 % prodejů. Ceny budou pro příští období v dolarech, čímž by se licence měly zlevnit.
Motivační program a akce
Pro čtvrté čtvrtletí má Kaspersky s PCS motivační program pro všechny registrované. Při obratu 50 000 až 100 000 korun je odměnou iPod nebo fotoaparát Nikon Coolpix, za 100 000 až 140 000 netbook nebo LCD monitor, za 140 000 až 200 000 korun smartphone nebo konzoli Sony PS3, za 200 000 až 300 000 korun notebook nebo iPad, a za obrat vyšší než 300 000 korun v produktech Kaspersky je výlet do italského Maranella s testováním vozů Ferrari.
Kromě toho probíhá do 21. 12. 2012 akce 50% migrační slevy při přechodu od konkurenčního firemního řešení.