Na pivu s Tech Data Distribution
Přestože byla účast, stejně jako v předchozích ročnících, již od začátku opět hojná, úvodní šanci na „odemčení“ skútru se nikomu „využít“ nepodařilo, a ten tudíž „propadl“ do večerního slosování.
Během přednáškového bloku vystoupily společnosti HP (kterou zastupovali Martin Souček, Robert Šárik a Tomáš Kubica), Cisco (David Kolenatý), Intel (Branislav Ides), Microsoft (Lukáš Jírový), Lenovo (Vojtěch Doležal) a Xerox (Dušan Novotný). Po každé přednášce proběhlo slosování o hodnotné ceny, jmenovat můžeme například reproduktory, softwarové licence či multifunkční tiskárnu.
Technologii Activate Here, tedy elektronickou distribuci softwaru u Tech Data, názorně předvedl Vít Vojtěšek. V několika jednoduchých krocích, které nezabraly více než pár minut, si objednal a zaplatil antivirový program, a ihned po skončení další přednášky ukázal přístup k získanému licenčnímu kódu a možnosti aplikaci ihned nainstalovat.
Kromě přednášek bylo možné navštívit také stánky společností Adobe, APC, Autodesk, 3Dconnexion, Canon, Cisco, Epson, HP, IBM, Iiyama, Lenovo, Nokia, Oki, Samsung, Panzerglass, Synology a Thrustmaster.
Před koncem přednáškového bloku se začínal hlavní sál rychle plnit, protože všichni věděli, že se blíží jeden z vrcholů večera, totiž losování o skútr Peugeot. Ještě předtím se však soutěžilo o horské kolo věnované společností Autodesk, pro které si nakonec došla jedna z přítomných dam.
O skútr se hrálo již dobře zažitým způsobem, kdy bylo pro jeho získání nutné nejprve vyplnit registrační kartičku a včas ji odevzdat do osudí. Po následném losu pak Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data Distribution, odeslal budoucímu výherci SMS s výherní formulí. Nového majitele se pak i přes počáteční chvilku napětí nakonec podařilo najít.
Po ukončení přednáškového bloku byl pro návštěvníky připraven doprovodný program, který se přenesl i do Restaurace Potrefená Husa a Music Clubu Phenomen. Kromě možnosti neformální debaty se zástupci distributora a výrobců byl připraven také bohatý raut a ochutnávka několika druhů piva.
Mediálním partnerem akce byl RMOL.CZ a Reseller Magazine.