LORGAR na konferenci „Ready to Play“ představil nová řešení pro hráče

8. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a LORGAR)
Značka LORGAR, za kterou stojí distribuční společnost ASBIS, rozšířila svou působnost na trzích v regionu EMEA. LORGAR se na trhu profiluje jako dodavatel funkčních řešení jak pro herní fanoušky, tak pro pokročilé hráče. Portfolio výrobce se dělí na tři hlavní oblasti (gaming, streaming a nově i sim racing), ve kterých se dále větví do různých cenových kategorií.

Značka LORGAR patří stejně jako například Canyon Gaming mezi exkluzivity ASBISu, ale cílí na o něco náročnější zákazníky schopné ocenit (a zaplatit) pokročilejší funkce a vlastnosti.

LORGAR na akci „Ready to Play“ Launch EMEA, která na konci září proběhla v pražském Konferenčním centru City a které se zúčastnilo přes 150 účastníků z řad obchodních partnerů i médií, představil svou kompletní produktovou nabídku čítající několik kategorií nezbytných pro hraní, streamování a závodění.

Nabídka LORGARu aktuálně zahrnuje herní počítače a monitory, profesionální závodní kokpity, ergonomický nábytek, náhlavní soupravy, klávesnice, myši nebo specializované herní podložky. Celkem značka na setkání prezentovala přes 30 nových SKU v devíti různých produktových kategoriích, čímž rozšířila svou nabídku komplexní herní řešení. Značka je tak schopná pokrýt potřeby různě náročných zákazníků od příležitostných hráčů až po (takřka) profesionály.

Na akci bylo představeno také uzavřenídistribuční smlouvy se společností Simagic, která posílila pozici LORGARu na trhu Sim Racingu. Toto strategické partnerství má rozšířit přítomnost Simagic v mnoha zemích a dále vylepšit nabídku společnosti v segmentu závodních simulátorů.

Celkově se tak LORGAR snaží hráčům nabídnout vše, co potřebují, aby mohli okamžitě začít hrát (a vyhrávat). Přístup značky se soustředí na zlepšení herního výkonu a kvality hraní prostřednictvím statistické analýzy a personalizovaných nastavení zařízení. Dalším z cílů je také změnit způsob, jakým hráči interagují se svým vybavením i mezi sebou navzájem.

LORGAR Platform

Jedním z nástrojů, kterým hodlá značka dosáhnout svých cílů, je také pokročilý software LORGAR Platform, který zaujme mimo jiné detailními herními statistikami a bohatými možnostmi přizpůsobení jednotlivých periférií, a to i za pomoci umělé inteligence.

Uživatelé si zde mohou také upravovat makra, schémata osvětlení a nastavovat funkce jednotlivých tlačítek podle svých preferencí. Platforma také obsahuje funkce s podporou sdílení profilů mezi hráči, což umožňuje rychlou výměnu nastavení. Kromě toho poskytuje analytické nástroje, které sledují herní výkony, jako je pohyb myši, počet kliknutí a aktivita v aplikacích.

Produktové portfolio

Portfolio značky LORGAR cílí na tři hlavní zákaznické segmenty (hráče, streamery a sim racing závodníky) s tím, že jednotlivá řešení jsou navíc dostupná ve třech variantách odstupňovaných základě ceny a funkční výbavy (ADVANCED, PRO a ELITE). Kategorie ADVANCED obsahuje cenově dostupné, ale spolehlivé produkty, které jsou vhodné pro začátečníky. Kategorie PRO se zaměřuje na pokročilé hráče a streamery, kteří se svému koníčku věnují i několik hodin denně. Pro ty nejnáročnější je určena kategorie ELITE zahrnující produkty nejvyšší řady.


„Hraní i streamování je o zážitcích. A ty začínají už od samotného rozbalování produktů. Proto jsme pro jednotlivá zařízení připravili nové designové obaly z ekologických materiálů. Kompromisy jsme nedělali ani u jednotlivých sestav. U všech kategorií jsme kladli velký důraz na kvalitu. Teď už si jen vybrat tu správnou,“ přiblížil Zsolt Fustos, generální ředitel společnosti ASBIS, která stojí za značkou LORGAR.

Produkty z kategorie GAMING:

Řada ADVANCED

Herní PC: Advanced PCAI5N

    • Procesor Intel Core 14. generace
    • Základní deska ASUS TUF GAMING Z790-PRO
    • Grafická karta ASUS NVIDIA GeForce RTX 4060 DUAL
    • Mid-tower skříň s RGB podsvícením a průduchy pro lepší proudění vzduchu

Další zařízení: klávesnice AZAR 514, myš MSA10, sluchátka NOAH 101, mikrofon SONER 313

Řada PRO

Herní PC: Pro PCPI7N

    • Procesor Intel Core 14. generace
    • Základní deska ASUS TUF GAMING Z790-PRO
    • Grafická karta ASUS NVIDIA GeForce RTX 4070 DUAL
    • Kompaktní skříň Mid-tower s RGB podsvícením a optimalizovaným prouděním vzduchu

Další zařízení: klávesnice KBP40, myš MSP80, sluchátka KAYA 460, Kamera RAPAX 701

Řada ELITE:

Herní PC: Elite PCEI9N

    • Procesor Intel Core 14. generace
    • Základní deska ASUS TUF GAMING Z790-PRO
    • Grafická karta ASUS NVIDIA GeForce RTX 4080 DUAL
    • dvoukomorová skříň Mid-tower s kapacitou až pro 10 ventilátorů

Další zařízení: klávesnice KBP70 TKL, myš MSE90W, sluchátka NOAH 702, kamera CIRCULUS 910

Produkty z kategorie STREAMING

Řada ADVANCED:

  • Klávesnice AZAR 514 TKL
  • Myš MSA10/MSA10W
  • Sluchátka NOAH 101
  • Mikrofon:SONER 313

Řada PRO:

  • Klávesnice KBP40 TKL
  • Myš MSP80
  • Sluchátka KAYA 460
  • Mikrofon VOICER 721
  • Kamera RAPAX 701

Řada ELITE:

  • Klávesnice KBP70 TKL
  • Myš MSE90W
  • Sluchátka NOAH 702
  • Mikrofon VOICER 522
  • Kamera CIRCULUS 910


Produkty z kategorie sim racing (závodní sestavy)

Řada ADVANCED - kokpit Corsa Flex

  • Nastavitelné polohy (pedály, volant, sedadlo)
  • Skládací pro snadné uložení
  • Prodyšný design sedadla

Řada PRO - kokpit Corsa Veloce

  • Pevná hliníková konstrukce podporující točivý moment 20+ Nm
  • Možnost více nastavení pro F1, GT a Rally
  • Integrovaný stojan na monitor a sedadlo QuickFit

 Řada ELITE - kokpit Corsa Elite s GripMaster sedadlem

  • Závodní sedadlo z laminátu
  • Ergonomická boční podpora a pohodlné materiály
Video : 
Obrazová galerie:

Profilová karta firmy

ASBIS CZ, spol. s r.o.

ASBIS CZ, spol. s r.o.

ASBIS patří mezi největší dodavatele počítačových komponent na rozvíjejících se trzích v Evropě. Společnost byla založena roku 1990 a dnes má 33 poboček ve 27 evropských zemích. Společnost obsluhuje prostřednictvím tří distribučních center a 33 místních velkoobchodů (vlastních poboček) více než 30 000 aktivních zákazníků.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Trh s herními počítači a monitory se ve 2. čtvrtletí 2024 zotavil

9. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej herních počítačů zaznamenal podle IDC ve druhém čtvrtletí 2024 mírné meziroční oživení o 2,4 %. Dodalo se přibližně 10,6 milionu kusů zařízení. Robustní růst si ve sledovaném období udržel také segment herních monitorů dodávky dosáhly téměř 6,5 milionu kusů a meziročně vzrostly o 35 %. Čtěte více
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

24. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery. Čtěte více

Herní konzole před počítači upřednostňuje 64 % nakupujících

18. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Podle dat maloobchodního prodejce elektroniky DATART se letos pro herní počítač rozhodlo 36 % nakupujících. Zbylých 64 % upřednostnilo herní konzoli. Počítačovému gamingu se ale možná blýská na lepší časy, protože prodeje herních PC letos meziročně vzrostly řádově o 20 %. Hlavní výhoda herních konzolí nadále zůstává v oblasti ceny. Čtěte více