Klikman reorganizován
Ani nepřízeň počasí a komplikovaná situace na dálnici nezabránila Klikmanům v účasti na oblíbeném setkání a krátce před desátou hodinou již sál v hotelu Jehla ve Žďáru nad Sázavou praskal ve švech a všichni netrpělivě očekávali úvodní slovo.
Toho se ujal obchodní ředitel společnosti eD´system Czech, Vladimír Prinke: „V prodejní síti Klikman jsme provedli několik změn, které souvisí s reorganizací sítě. Hlavní osobou i nadále zůstává Tomáš Štěpánek, který s vámi bude neustále v kontaktu a vyřizovat veškeré technické a organizační záležitosti. Objednávky však budete nově řešit s obchodníky na pobočkách. Změnou chceme dosáhnout významných vylepšení v několika oblastech – mezi naše cíle patří zkvalitnění výběru produktů, zlepšení péče o vás a posílení marketingu.
Přednáškový blok a stánky
V přednáškovém bloku vystoupily společnosti Kingston, Lynx, Epson, Acer, Canon, Samsung, Optoma a Western Digital. Ve foyer sálu byli na stáncích pro rozhovory připraveni zástupci značek i se svými nejnovějšími produkty – Acer, AOC, Armor, Asus, AVG, Canon, Cofidis, Creative, Crono, Gigaset, HP, Lynx, Mondial, MSI, Nedis, Optoma, O2, Philips či THL.
eD Shop a představení obchodních týmů
Michal Pavlorek ze společnosti eD´system Czech představil objednávkový portál eD Shop, který nahradí současný systém eDlink, jehož provoz bude ukončen k 31. 1. 2015. Mezi možnosti nového portálu patří například inteligentní našeptávání, rozšířené filtrování a vyhledávání, několik pohledů na zobrazené produkty, možnost práce s více košíky a jejich sdílení, šablony, archiv nabídek včetně jejich verzí nebo detailní přehled o obchodních operacích a pohybu objednávek. Uživatelské prostředí je připraveno pro práci na PC, tabletu i chytrém telefonu. K dalším novinkám patří filtrování zboží dle skladové dostupnosti, rozšířené zobrazení cen (s DPH, bez DPH, s poplatky, bez poplatků atd.). Změn je ale samozřejmě mnohem více a dočtete se o nich zde.
Součástí programu bylo i představení obchodního týmu společnosti eD´system Czech a zejména pak nového marketingového ředitele Daniela Vondráčka: „K eD´system Czech jsem se připojil před dvěma měsíci a nyní naše oddělení přebírá veškeré aktivity týkající se tvorby marketingových materiálů pro Klikman a přípravy partnerských setkání. Můj tým také bude naslouchat vašim připomínkám ke změnám rozhraní webového obchodu. Také od vás uvítám veškeré náměty k tomu, jak by Klikman měl fungovat a jakým způsobem bychom mohli zlepšit naši spolupráci a jak vám pomoci.“
Došlo také na představení obchodních týmů z jednotlivých poboček, se kterými budou Klikmani nově obchodovat. Postupně se představili zástupci poboček z Prahy (pod vedením Dany Guziurové), Ostravy (pod vedením Jaroslava Čerbáka) a Pardubic (zde zastoupená Petrou Navrátilovou).
Tombola a večerní program
Po přednáškách následovalo losování tomboly, do které se mohl zařadit každý, komu se podařilo nasbírat potřebný počet samolepek. Tombola byla bohatá a cenu si odnesl snad každý. Jen namátkou zmiňme, že v „osudí“ se nacházely notebooky, tiskárny, monitory, mobilní telefony, tablety, brašny a pouzdra, přenosné disky, reproduktory a další zajímavé odměny.
Po rozdání cen následoval večerní program vyplněný bohatým rautem, strhující přehlídkou spodního prádla a vystoupením skupiny Ambrožband Praha. Pro soutěživé byla připravena i dvojice herních konzolí PlayStation s možností vyzkoušet si některou z moderních videoher.