Infor do SMB s důrazem na partnery
Infor dodává jak „větší“ podnikový software, který má určení spíše pro podniky kategorie „enterprise“, tak systémy řízení vhodné pro tzv. mid-market a SMB, které prodává prostřednictvím partnerské sítě.
Kdo je Infor
Infor, který zastřešuje původní systémy Baan, BPCS, Visual Enterprise, System21 Aurora (JBA/Geac), Sun Systems (Systems Union), Mapies, NxTrend, w@rkbrain, MIS, Hansen a řadu dalších, už působí na trhu osm let. Dnes má obrat dvě miliardy dolarů, 116 kanceláří ve 34 zemích, přes osm tisíc zaměstnanců a jen za poslední rok získal dva tisíce nových zákazníků. Jeho poměr obměny je s 93 procenty považován za nejlepší v této třídě softwarových řešení. Celkem má Infor 700 tisíc zákazníků. V regionu EMEA má Infor 200 prodejních partnerů.
Integrace a jednotný vzhled
Infor si uvědomil, že se musí důkladně podívat sám na sebe, a proto investoval ve vývoji do integrace. Jednak dal svým produktům jednotný vzhled, jednak je provázal. Za technologického partnera si zvolil Microsoft – SQL Server 2008, Windows Azure, SQL Azure, SharePoint 2010, Microsoft Office, a k tomu ještě přibral Microsoft Dynamics CRM pro segment SMB. Přihlášení do systémů Infor je dnes typu single-sing-on a Infor tvrdí, že mají dobrou a intuitivní navigaci. Investice do platformy Microsoftu přináší interoperabilitu pojmenovanou jako ION – Infor ON, která umožňuje provázat data z podnikového systému a cloudu do jednotného centralizovaného datového skladu.
Podpora partnerskému kanálu
V úvodu konference vystoupil Jean-Philippe Pommel, Infor Vice President EMEA Channels: „Partnerský prodejní kanál je pro nás velmi důležitým konceptem.“
Infor chce pomoci partnerskému kanálu vydělávat peníze, předkládá konkurenční a kompenzační plány, nabízí školení a certifikace, více prodejních nástrojů, slibuje rozšířit svůj tým pro podporu partnerů a další investice do vývoje produktů. Co se týče přilákání starých zákazníků, kteří neobnovovali softwarové licence a neplatili za jejich údržbu, těm zase zamýšlí odstranit některé restrikce. Hodlá navýšit fondy pro telemarketing, zaměřit se na úspěšné partnery, a také revidovat referenční podmínky pro některé z nich. Tým Inforu má za úkol pomáhat partnerům při prodeji, globální podpoře a údržbě systémů.