Eset olympijský

23. 9. 2012. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Tradiční podzimní setkání společnosti Eset s partnery (SEP) se tentokrát konalo pod dohledem bohyně Eset bojující proti malwaru v antickém stylu a na příznačném místě – v Hradci Králové, dějišti bitvy Prusů proti našim, tj. Rakousko-Uhersku.
Bozi Eset předstoupili před polobohy - její partnery, zleva Filip Navrátil a Jaroslav Fabián

Gaius Julius Casar (Peter Košinár) hned na začátku uvedl, že napadeno malwarem bylo už i vývojové prostředí Delphi nebo Autocad – ten konkrétně rozesílal výkresy do Číny. Gruzínský virus Georbot zase zajímal výrazy „ministr“, „service“, „Russia“, „Georgia“, „major“, „colonel“, „FBI“, „CIA“ apod. Gruzínská vláda se pak v médiích dokonce veřejně distancovala od odhalení botnetu na svých oficiálních webových stránkách Esetem. Peter Košinár pak ještě seznámil s novinkami v produktech Eset, například práci na významném zdokonalení detekce a zejména rootkitů do V6.

Hermés (Filip Navrátil, obchodní ředitel), stručně seznámil s historií společnosti. Programátoři Peter Paško Miroslav Trnka objevili v roce 1987 jeden z prvních virů na světě, v roce 1992 založili Eset a v roce 2001 byla založena česká pobočka. Dnes Eset působí na celém světě a výzkumná a vývojová centra má v Praze, Montrealu a Bratislavě, má 800 zaměstnanců a přes polovinu jich pracuje v technologické divizi.

Eset chrání podle OSBT Survey 9,2 % PC připojených k internetu na celém světě, přes partnery fakturoval v roce 2011 částku 266 milionů korun. Eset je na českém trhu jedničkou – používá jej podle průzkumu agentury Ipsos Tambor 43 % firem, má 30% podíl instalací podle počtu stanic, podle analytiků Gartner má 30% podíl na českém trhu ve finančním vyjádření. Značku Eset zná podle zveřejněných výzkumů v ČR 86 % lidí, v Evropě přes 43 %.

Eset chce být podle Filipa Navrátila partnerům blíž zejména v regionech; už teď prodají přes partnery více než 66 % licencí, do SMB segmentu dokonce 76 % licencí.

Na závěr svého vystoupení Filip Navrátil partnerům poděkoval a seznámil je se jmény lidí, kteří se o ně v channel teamu starají: Eva Zárubová, Maroš Mihalič, Lucie Andrlová, Vítězslav Skupina, Barbora Rochová a Tomáš Krotký.

Dělejte výkonnostní marketing

Poseidon (Jaroslav Fabián, marketingový ředitel) apeloval na online prodej a marketing, zejména výkonnostní. „Výkonnostní marketing je pro vás jediná cesta, jak na internetu prodávat. Není to ani billboard, ani pomalovaná tramvaj, které jsou dobré pro ego a dlouhodobé budování brandu,“ prohlásil Jaroslav Fabián, a doplnil: „O image značky se stará výrobce.“ Dále dodal, že měřit musejí prodejci na svém webu vše, co ovlivňuje chování zákazníka – zejména tlačítka „Koupit“, „Vyzkoušet“ apod. „Nejde o žádná kouzla, stačí selský rozum. Většina volně dostupných měření jako například Google Analytics, sice podměřuje skutečná čísla a zhruba 20 % údajů si dopočítává, avšak pro sledování trendů to statisticky bohatě stačí!,“ zakončil Jaroslav Fabián.

Partnerský program a technické záležitosti

Další program už byl rozdělen do více částí, jednak pro podporu obchodu, jednak pro techniky. Lucie Andrlová a Barbora Rochová měly přednášku o partnerském programu a o výhodách, které z něj vznikají. Eset má pro partnery celkem pět stupňů – registrovaný, bronze, silver, gold a platinum, kteří získávají marži od 10 % do 47 % s podmínkou obratu od nuly do 2 milionů korun. Pro splnění vyššího partnerského stupně však zároveň rostou i požadavky na vzdělání, od technické až po všeobecnou certifikaci a počet vyškolených odborníků na Eset.

Olympijské hry Eset

Odpoledne odstartovali bozi Esetu olympijské hry polobohů (partnerů) v několika kategoriích. Večer se pak zatáhli partnery zcela do hry a nechali se od nich dokonce bavit; každá skupina musela složit báseň, obsahující zadaná slova. Odlehčením byl závěrečný striptýz a bodypainting. Společné focení s krásnými hosteskami, podle Jaroslava Fabiána nejhezčími snad za posledních devět let, ale přítomné stejně bavilo nejvíc.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Letos lze očekávat útoky za použití AI, růst hrozeb pro Android i pokračující útoky ransomwarem

10. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Bezpečnostní experti z českých poboček společnosti ESET komentují vývoj hrozeb ve druhé polovině roku 2023 a nabízejí výhled v aktuálních kyberbezpečnostních tématech pro následující měsíce roku 2024. Čtěte více

Aktualizovaná platforma ESET PROTECT pomůže firmám vyhledávat a opravovat známé zranitelnosti

27. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Uživatelé platformy ESET PROTECT Cloud budou mít nově k dispozici nástroj ESET Vulnerability and Patch Management pro vyhledávání a opravy známých zranitelností. Nový nástroj vznikl ve spolupráci se společností OPSWAT, která poskytuje bezpečnostní řešení pro kritickou infrastrukturu (IT, OT a ICS). Zároveň byla představena i nová úroveň řešení ESET PROTECT Elite. Čtěte více

Nová propozice značky Eset: „Progress. Protected.“

5. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Společnost Eset představuje novou propozici značky Progress. Protected. Hlavní myšlenkou změny je snaha zdůraznit skutečnost, že technologie dnes potřebují ochranu nejen samy o sobě, ale také kvůli tomu, že poskytují důležitá propojení a umožnují tak společenský a technologický pokrok. Čtěte více

ESET rozšířil ochranu firem o Endpoint Antivirus pro Linux

24. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
ESET vydal novou verzi produktu Endpoint Antivirus pro zabezpečení koncových stanic s operačním systémem Linux. Firmy tak mohou udržovat zabezpečení bez ohledu na to, jaký operační systém využívají. Novinka doplnila nabídku produktů pro firemní zákazníky, která zahrnuje řešení pro operační systémy MacOS a Windows. Čtěte více