ASBIS TechPlay 2024 přivítal herní resellery

20. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Společnost ASBIS zorganizovala svou první resellerskou akci věnovanou gamingovému hardwaru. Setkání ASBIS TechPlay, které proběhlo v Mercuria Aréně Braník, nabídlo interaktivní workshopy, výstavu produktů, debatu s herními experty a spoustu další atraktivní zábavy včetně arkádových automatů, virtuální reality a laser game.

Setkání zahájil Martin Lanc, nový generální manažer společnosti ASBIS CZ, který přivítal účastníky a popřál jim odpoledne bohaté na nové, užitečné informace a příjemný večer plný zábavy.

Představení značky Cougar

Následně se slova ujal Lio Huang, produktový a marketingový ředitel značky Cougar, která byla hlavním partnerem setkání. Během prezentace jsme se dozvěděli, že společnost byla založena v roce 2008 s cílem vyrábět inovativní herní příslušenství, které boří zažitá pravidla například díky neortodoxnímu propojování formy a funkce jednotlivých produktů.

Cougar dnes nabízí široké portfolio zahrnující počítačové skříně, napájecí zdroje, různé formy klasického i kapalinového chlazení, myši, klávesnice, headsety nebo židle a křesla. Během prezentace byly speciálně vyzdviženy skříně jako FV270 a MX600 a křesla Hotrod a Speeder.

Přednášku následně doplnil Filip Rajm z ASBISu s argumenty, proč prodávat značku Cougar a proč ji nakupovat právě u tohoto distributora. Za pozornost stojí například výborná dostupnost, vysoké marže, pravidelné promoakce a slevy pro resellery i koncové zákazníky nebo možnost zápůjček produktů.

Debata s moderátory Indian TV

Setkání pokračovalo debatou s moderátory Indian TV Tomášem Otáhalem a Filipem Kraucherem, kteří se rozhovořili o tématech, jako jsou vývoj her, nové herní žánry, budoucí generace hráčů nebo morální stránka gamingu.

Samsung, Canyon Gaming a Lorgar

V následujících třech přednáškách dostali prostor zástupci značek Samsung, Canyon Gaming a Lorgar.

Key account manager společnosti Samsung Martin Novotný nejprve představil paměťová média vhodná (nejenom) pro hráče. Účastníci eventu se tak měli možnost seznámit se špičkovými paměťovými kartami, interními i externími SSD či USB disky.

Dominik Mihók následně přiblížil portfolio značky Canyon Gaming, která je exkluzivním brandem ASBISu. Canyon Gaming dnes nabízí širokou nabídku herního příslušenství, která je určena pro zákazníky orientované na výhodný poměr mezi cenou a vlastnostmi. Mezi benefity značky patří kromě atraktivních cen také herní funkce, design, podsvícení a světelné efekty, přizpůsobitelný software nebo ekologická balení. Jádrem nabídky jsou herní myši a podložky, klávesnice, headsety, gamepady, židle nebo třeba různé typy stojánků či držáků. Z hlediska prodejců značka zaujme i nadstandardními maržemi, marketingovou a technickou podporou, možnostmi customizace či individuálním přístupem.

Poslední prezentace proběhla pod taktovkou Ivana Butaua, který má v ASBISu z pozice sales development managera na starosti rozvoj značky Lorgar. Ta patří stejně jako Canyon Gaming mezi exkluzivity ASBISu, ale cílí na o něco náročnější zákazníky schopné ocenit (a zaplatit) pokročilejší funkce a vlastnosti. Mezi benefity produktů patří například pokročilý software, který zaujme mimo jiné detailními herními statistikami a bohatými možnostmi přizpůsobení. A co všechno se v portfoliu výrobce nachází? Například myši a podložky, klávesnice, headsety, mikrofony, kamery, počítačové skříně a produkty pro streamování. V blízké době budou v portfoliu k dispozici i kokpity a herní stoly.

Doprovodný program

Kromě oficiálních workshopů a možnosti prohlédnout si a vyzkoušet nejnovější herní příslušenství značek jako Cougar, Canyon Gaming, HP, Intel, Lexar, Logitech, Lorgar, POGA či Samsung byl připraven i bohatý doprovodný program. Ten zahrnoval soutěž o atraktivní gamingové produkty, trenažér s virtuální realitou, arkádové automaty a tři arény pro laser game.

Obrazová galerie:
Štítky: 
Gaming, Hry, eSport, Periférie, ASBIS CZ, Canyon, Cougar Gaming, HP Inc., Intel, Lexar, Logitech, Lorgar, Samsung

Profilová karta firmy

ASBIS CZ, spol. s r.o.

ASBIS CZ, spol. s r.o.

ASBIS patří mezi největší dodavatele počítačových komponent na rozvíjejících se trzích v Evropě. Společnost byla založena roku 1990 a dnes má 33 poboček ve 27 evropských zemích. Společnost obsluhuje prostřednictvím tří distribučních center a 33 místních velkoobchodů (vlastních poboček) více než 30 000 aktivních zákazníků.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Trh s herními počítači a monitory se ve 2. čtvrtletí 2024 zotavil

9. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej herních počítačů zaznamenal podle IDC ve druhém čtvrtletí 2024 mírné meziroční oživení o 2,4 %. Dodalo se přibližně 10,6 milionu kusů zařízení. Robustní růst si ve sledovaném období udržel také segment herních monitorů dodávky dosáhly téměř 6,5 milionu kusů a meziročně vzrostly o 35 %. Čtěte více
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

24. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery. Čtěte více

Herní konzole před počítači upřednostňuje 64 % nakupujících

18. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Podle dat maloobchodního prodejce elektroniky DATART se letos pro herní počítač rozhodlo 36 % nakupujících. Zbylých 64 % upřednostnilo herní konzoli. Počítačovému gamingu se ale možná blýská na lepší časy, protože prodeje herních PC letos meziročně vzrostly řádově o 20 %. Hlavní výhoda herních konzolí nadále zůstává v oblasti ceny. Čtěte více