Samsung a jeho tři nové přírůstky pro focení

13. 8. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Samsung Digital Imaging představila modely ST550, ST500 a ST1000, nejnovější přírůstky ve svém portfoliu fotoaparátů. Tyto tři nové kompaktní fotoaparáty charakterizují inovativní funkce, převratná technologie, snadné použití a design.
Samsung ST550 má dva displeje.

Modely ST550 a ST500 jsou opatřeny dvěma LCD displeji, jedním na přední straně a druhým na zadní straně fotoaparátu. V souladu s nejnovějšími spotřebitelskými trendy nabízí nový model ST1000 společnosti Samsung nevídané možnosti připojení díky funkci geo-tagging, připojení přes Bluetooth 2.0, DLNA, Wi-Fi a kompatibilitě s DLNA. Díky tomu můžete zasílat své fotografie rodině a přátelům, ať jste kdekoli, aniž jste omezováni tradičním způsobem nahrávání a sdílení obsahu.

Modely ST550 a ST500
Modely Samsung ST550 a ST500 jsou nejžhavější novinkou v oblasti inovace kompaktních fotoaparátů. Zákazníkům nabízejí dva LCD displeje, na přední i zadní straně zařízení, a tedy i dvakrát více možností než jiné fotoaparáty. Můžete pořizovat fotografie, které jste dříve pořizovat nemohli. Stoupající popularita internetových stránek pro navazování a udržování kontaktů s přáteli přinesla oblibu autoportrétů a profilových snímků, které mnoho lidí pořizuje tak, že se sami vyfotí digitálním fotoaparátem.

Jedenapůlpalcový displej LCD na přední straně modelů ST550 a ST500 umožňuje jednoduché pořízení těchto autoportrétů a profilových snímků a fotograf okamžitě vidí, jak bude fotografie přesně vypadat, a tudíž může vždy dosáhnout požadovaného výsledku. Tříapůlpalcový dotykový LCD displej s rozlišením 1152000 pixelů modelu ST550 patří u digitálních fotoaparátů mezi displeje s nejvyšším rozlišením. Dalším vybavením jsou 12,2megapixelový CCD prvek a širokoúhlý objektiv Schneider KREUZNACH s ohniskovou vzdáleností 27 mm a 4,6násobným optickým zoomem umožňujícím širší záběr z kratší vzdálenosti. Výsledné fotografie jsou dobře zaostřené s vyváženým rozlišením od středu obrazu ke krajům.

Další inovací modelů ST550 a ST500 je nové působivé uživatelské rozhraní Smart Gesture User Interface společnosti Samsung s vestavěným gravitačním čidlem. Pouhým poklepáním se fotoaparát okamžitě zapne do režimu pořizování fotografií a inovativní technologie Samsung, jako je například Smile Shot (režim rozpoznání úsměvu), Smart Face Recognition (rozpoznání obličeje) a Smart Auto (automatické rozpoznání scény), umožní jednoduše pořídit skvělou fotografii.

Model ST1000
Model Samsung ST1000 umožňuje pořizovat a sdílet fotografické paměti kdekoli a kdykoli, a tak uživatelé mohou udržovat neustálý kontakt se svou rodinou a přáteli. Útlé kompaktní pouzdro modelu ST1000 nabízí množství inovativních funkcí a nevídanou kombinaci technologie geo-tagging a možností připojení přes Bluetooth 2.0, DLNA a Wi-Fi.

Funkce bezdrátového připojení fotoaparátu umožňuje uživatelům zasílat fotografie téměř tak rychle, jak je pořizují, a funkce GPS eviduje záznamy o cestování uživatelů a umožňuje jim inteligentně propojovat své fotografie s geografickými údaji, které se ukládají přímo do příslušného souboru EXIF. Jelikož sdílení obsahu je pro uživatele stále vyšší prioritou, nabízí model ST1000 nepřekonatelné zážitky a skvělý způsob, jak udržovat kontakty s rodinou a přáteli.

Díky zabudované funkci geo-tagging si mohou uživatelé modelu ST1000 zaznamenávat podrobnosti o místu a času pořízení fotografie. Technologie Bluetooth 2.0 umožňuje bezdrátové rozesílání obrázků na podpůrná zařízení, například mobilní telefony, a připojení Wi-Fi znamená, že uživatelé mohou nyní jednoduše zaslat fotografie přímo ze svého fotoaparátu e-mailem nebo nahrát fotografie a videa na oblíbené internetové stránky společenských kontaktů, jako jsou například Facebook®, Picasa™ a YouTube®. Kompatibilita fotoaparátu s DLNA umožňuje fotoaparát doma bezdrátově připojit k dalšímu zařízení kompatibilnímu s DLNA, například televizi s vysokým rozlišením, a prohlížet si a sdílet skvělé momentky.

Modely ST550, ST500 a ST1000 budou uvedeny na trh po celém světě prostřednictvím série tematických akcí v New Yorku, Pekingu, Bangkoku, Londýně a Soulu a budou v prodeji od srpna 2009.