Raynet: cloud CRM

28. 2. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Raynet a DCD Publishing)
Společnost Raynet uvedla na trh první ryze české cloudové CRM, které nabízí jednoduché a elegantní řešení pro podporu a řízení obchodu, které ulehčí podnikání top manažerům i ambiciózním nováčkům.
Jaroslav Bazala, projektový manažer Raynetu

Raynet Cloud CRM je systém pracující na bázi cloud computingu. Poskytovatel tak nabízí svým zákazníkům využívání CRM softwaru bez nutnosti náročných instalací a provozu systému na vlastních zařízeních. Tím odpadá starost o provozní podporu, aktualizace i údržbu systému. Jediné, co je potřeba, je počítač nebo chytrý telefon a internetové připojení.

Aplikaci si uživatel nekupuje, ale pronajímá, a to za 500 korun měsíčně za jednoho uživatele. CRM automatizuje řadu rutinních činností, mezi jinými například doplňování informací z obchodního rejstříku či proces tvorby nabídek. Poskytuje všem, kteří se podílejí na obchodních výsledcích pohled na to, co se ve firemním obchodě děje. Ke zjištění, jak se daří obchodníkům, prodeji nového produktu nebo co všechno je právě rozobchodováno stačí jedno kliknutí.

Rovněž usnadňuje řízení personálních týmů i komunikaci a sdílení dat mezi jednotlivými uživateli, zkracuje dobu strávenou přípravou evidencí, reportováním a minimalizuje potřebu jakéhokoliv „papírování“. Díky nenáročnému a intuitivnímu ovládání navíc nevyžaduje žádná dodatečná školení. Je vybaven inteligentním systémem nápověd a disponuje uživatelsky příjemným grafickým prostředím vyvinutým na základě nejnovějších poznatků z oblasti uživatelské přívětivosti. Aktualizace systému, které přinášejí rozšiřování funkcionality a další zlepšování systému, jsou zahrnuty v ceně pronájmu. Podoba aktualizací je přitom inspirována doporučeními samotných uživatelů systému, kteří se tak stávají částečnými tvůrci cloudového řešení.

CRM přináší do každé firmy zcela nový pohled na možnosti obchodování a prodeje. Vedoucím pracovníkům slouží jako snadno návykový nástroj pro řízení firmy i jejího obchodu (obchodního týmu). Dokáže vypracovat podrobné analýzy a reporty díky nimž lze např. stanovit, kolik zaměstnanec realizoval za dané období pracovních schůzek či telefonátů, kolik prodal, z jakých zdrojů chodí nejvíce poptávek, jak se vyvíjí úspěšnost, prodeje a mnoho jiného. Snadno lze také dohledat jakékoliv informace týkající se například jednání s konkrétní firmou.

Raynet Cloud CRM se prodává jak na přímo, tak přes partnery.

Štítky: