OKbase s kompletním modulem Mzdy a platy
Komerční společnosti i organizace veřejné správy tak mohou využívat provázané agendy v oblastech:
- docházka - evidence pracovní doby zaměstnanců, evidence příchodů a odchodů, vyhodnocování, kontrola a schvalování;
- personalistika - evidence a správa personálních údajů o zaměstnancích, jejich pracovních pozicích a organizační struktuře, evidence kvalifikačních předpokladů, zdravotních prohlídek a bezpečnostních pomůcek, vzdělávání zaměstnanců;
- mzdy a platy - kompletní zpracování mzodvé agendy v souladu s platnými právními předpisy včetně všech potřebných výstupů;
- stravování - objednávka jídel a nápojů, které organizace pro své zaměstnance zabezpečuje, hromadné objednávky dodavateli;
- správa čipových karet - evidence čipových karet pro docházkový nebo přístupový systém;
- správa systému - konfigurace, administrace a audit celého systému OKbase.
Systém OKbase využívá vícevrstvou architekturu, a tak jej mohou uživatelé využívat nejenom v tradičním režimu s instalací ve vlastních prostorách, ale i v režimu poskytování softwaru jako služby, prostřednictvím interentu, mobilního telefonu a služeb cloud computingu.
Celofiremní personální systém OKbase je určen personalistům, mzdovým účetním, manažerům a automaticky všem zaměstnancům. Výhodou je provázanost jednotlivých agend, společná databáze, jednotné ovládání, rozšiřitelnost a přizpůsobení potřebám zákazníků.