Nové verze Oracle CRM On Demand Release 16
Oracle CRM On Demand Release 16, nová verze webové služby Oracle pro
řízení vztahů se zákazníky (CRM), přináší pět dalších produktů.
Jedná se o následující aplikace: Oracle Self-Service E-Billing On Demand,
Oracle Sales Library, Oracle CRM On Demand Deal Management, Oracle CRM On Demand
Enterprise Disaster Recovery a integraci Oracle AIA mezi aplikacemi Oracle CRM
On Demand a JD Edwards EnterpriseOne.
Interaktivní výpisy, vyspělé analytické funkce a certifikace PCI DSS Level
1 pomáhají zákazníkům aplikace Oracle Self-Service E-Billing On Demand
posílit loajalitu zákazníků, urychlit inkaso plateb a snížit náklady.
Oracle Sales Library je jednotné úložiště obchodních materiálů, které
pomáhá zlepšit spolupráci v rámci obchodních týmů a zvýšit míru
uzavřených obchodů. Obchodní zástupci mohou rychle a snadno vytvářet
cílené a efektivní prezentace, přistupovat k relevantním snímkům,
zobrazovat jejich náhled a stahovat si je – i celé prezentace. Bohatý
soubor nástrojů sociální sítě umožňuje uživatelům sdílet, hodnotit,
recenzovat a opatřovat snímky štítky, aby každý v organizaci mohl
využívat co nejefektivnější obchodní materiály.
Oracle CRM On Demand Deal Management pomůže vašim obchodníkům vyjednávat
obchodní transakce efektivněji a maximalizovat ziskovost. S vysoce
intuitivním uživatelským rozhraním nabízí Deal Management novou podporu
skóringu obchodních případů a cenových doporučení, vyspělé
modelování hypotetických případů a informací o trhu, funkce pro
sledování nákupní historie zákazníka. Ty pomohou maximalizovat tržby a
marže, být efektivnější při vyjednávání o cenách a rychleji uzavírat
obchodní případy se zákazníky.
Díky funkcím každoroční simulace krizových scénářů, plnění cílů
garantovaného obnovení a synchronizace databází v reálném čase si
uživatelé aplikace Oracle CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery mohou
být jisti, že mají v každém kritickém okamžiku implementovány
patřičné procesy zmírňování rizik, kontinuity provozu a shody
s předpisy.
Integrace Oracle AIA mezi aplikacemi Oracle CRM On Demand a JD Edwards
EnterpriseOne nyní přináší zákazníkům řešení JD EnterpriseOne
8.12 ucelené procesy od prvotního kontaktu až po vypracování cenové
nabídky a následné zadání objednávky. Dále nabízí synchronizaci
v reálném čase, integraci uživatelského rozhraní do cenových nabídek a
objednávek a integraci dat účtů, kontaktů a produktů. Implementací nové
integrace nebo rozšířením stávajících investic do řešení JD Edwards
EnterpriseOne o CRM, jež poskytne jednotný pohled na zákazníka, mohou
organizace zvýšit spokojenost zákazníků prostřednictvím přesnějšího a
včasnějšího zadávání objednávek. Mohou rychleji uzavírat obchodní
případy díky pohotovějšímu vypracování cenových nabídek a celkově
díky integraci ušetří čas a sníží obchodní rizika.