Nová verze řešení Avaya IP Office zvyšuje produktivitu
Mezi tyto funkce patří pokročilé nástroje spolupráce, které spojují hlasovou komunikaci, systémy zasílání zpráv, informace o přítomnosti a video a vytvářejí tím produktivnější a pružnější pracovní sílu. Navíc je Avaya IP Office jednoduše dostupný pro klíčový tržní segment – pro firmy s méně než 20 zaměstnanci. To umožňuje i těm nejmenším firmám nasadit nákladově efektivním způsobem pokročilé komunikační funkce a funkce zákaznických služeb obvyklé u velkých systémů. Uvedením této nové verze se UC stávají pro malé firmy až o 40 % dostupnější . „Po nasazení Avaya IP Office 6.0 nemusí malé firmy opustit jednoduché a intuitivní ovládání, aby získaly pokročilé komunikační funkce velkých firem,“ řekl Anthony Bartolo, generální ředitel pro komunikace v malých a středních firmách. „Naše nejnovější verze dává malým a středním podnikům k dispozici veškeré nástroje spolupráce příští generace, jež jsou nezbytné pro efektivnější konkurování stejným i větším firmám a pro dosažení úspěchu, jakmile se ekonomika vzpamatuje.“
Trendy ukazují, že malé a střední podniky jsou optimistické k budoucnosti, ale přesto hledají nové cesty k obchodnímu úspěchu. Většina malých a středních firem očekává růst příjmů v roce 2010 , nicméně více než tři čtvrtiny z nich uvádějí, že po konci recese nebude fungovat starý způsob podnikání a potřebují najít nové cesty pro získání tržních příležitostí. Avaya na to reaguje zdokonalením svých uživatelských řešení pro malé a střední firmy, která jsou navržená pro operátory, mobilní a kancelářské pracovníky, jako např. vylepšením Avaya one-X® Portal for IP Office – počítačového komunikačního nástroje jednoduše dostupného přes web – a novými funkcemi spolupráce přes video.