Mio: kamera do automobilu MiVue 688
Zařízení integruje hned dva ochranné systémy pro řidiče. Systém LDWSupozorňuje na situaci, kdy řidič nekontrolovaně vyjíždí z pruhu. Kamera monitoruje dráhu vozidla a porovnává jí s namalovanými pruhy na vozovce. Druhý systém, FCWS, pakvaruje řidiče před nebezpečím srážky. Kamera analyzuje dráhu vozidla, vzdálenost od vozidla před a potřebnou vzdálenost pro bezpečné dobrždění. Pokud se řidič bude blížit k vozidlu jedoucímu před ním nebezpečnou rychlostí, spustí se alarm.
Pomocí režimu nahrávání události je kamera schopna zaznamenat klíčové okamžiky z jízdy. Pokud snímač otřesů detekuje náhlou změnu pohybu, kamera uloží nahrávku události a zabezpečí ji proti smazání. Materiál v délce deset sekund před událostí a 50 sekund po nárazu se zkopíruje do jednoho minutového souboru. Video muže být delší než 60 sekund, pokud během 50 sekund od prvního nárazu dojde k dalším událostem.
Díky snímači pohybu a snímači otřesů se přístroj automaticky spustí a zahájí nahrávání, pokud zaznamená pohyb nebo náhlý náraz (v případě̌ bourání). V parkovacím režimu lze navíc snížit počet snímků za sekundu, a tím efektivněji využívat místo na paměťové kartě. Tříosý snímač otřesů se v režimu nahrávání spustí a uloží směr jízdy ve vlnovém grafu. Z něho lze následně vyčíst, odkud a jak došlo k nárazu.
Díky záznamu veškerých událostí na cestách se lze chránit před neopatrnými či agresivními řidiči, ale také před chybami policie. V případě nehody má majitel vozidla důkaz, který může poskytnout policii či pojišťovně.
Díky funkcí cruising speed přístroj umožňuje nastavit maximální povolenou rychlost a následně informovat o jejím překročení nebo o přibližování se k radaru. Přístroj se po nastartování automobilu spustí automaticky a zahájí nahrávání (podmínkou je zajištění nepřetržitého napájení). Na kameru lze také zachytit neobvyklé události z cest, v režimu fotografování lze navíc pořizovat také snímky s GPS tagy.