Komunikační systém Panasonic KX-TDA100D

8. 5. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic uvedl na český trh komunikační systém KX-TDA100D - komplexní řešení schopné efektivně splnit současné i budoucí požadavky na komunikaci v každé společnosti. Platforma v sobě kombinuje funkce tradiční komunikace s možnostmi IP technologie.

Funkce jako je bezdrátová mobilita i velké množství pokročilých podnikových telefonních funkcí (např. pokročilé call centrum nebo jednoduchá interní kontrola využívání telefonního systému) zlepší efektivitu komunikace ve společnostech.

Digitální systém TDA100D IP-PBX je schopen držet krok s růstem podniku a dovoluje připojit až 128 vnitřních analogových linek. Integrovaná podpora IP telefonie a univerzální modulární architektura pomáhají zajistit konvergenci tradiční a IP telefonie a umožňují individuální přechod na technologii VoIP.

Zásluhou efektivní integrace vnitropodnikové a mimopodnikové komunikace lze být stále k dispozici bez ohledu na místo. Při opouštění kanceláře si lze nastavit přesměrování linky na mobilní telefon, pro stálé zastižení na jediném čísle. Pokud je telefon mimo signál nebo hovor nelze přijmout, systém o zmeškaném hovoru automaticky informuje a předá případnou hlasovou zprávu.

Systém TDA100D je vybaven funkcemi pro řízení úrovně přístupu a automaticky vybírá nejvhodnější přenosový kanál. Díky tomu se výrazně zjednodušuje kontrola nákladů na komunikaci. Kompletní informace o interním využití systému jsou kdykoli k dispozici prostřednictvím funkce evidence hovorů. Technologie IP zároveň znamená nižší poplatky za volání a nižší náklady na instalaci.

Vestavěné funkce call centra v systému lze využít jako základ pro malé efektivně fungující kontaktní centrum pro zákazníky společnosti. Všechny uvedené funkce komunikační platformy z ní dělají komplexní řešení optimalizace komunikace vaší firmy.