Kdo ho nemiluje, nevysává
Nemusíte být odborníky na vysavače nebo design a můžete mít doma dokonalé spojení obojího. Ergorapido je bezdrátový, akumulátorový tyčový vysavač s integrovanou rukojetí. Tyčový držák lze použít k rychlému vyčištění jakéhokoliv místa na podlaze, po vyvléknutí tyče můžete s vysavačem snadno uklízet stoly a sedačky.
Co je na něm nového?
Pod kovovou, zelenou a fialovou kůží vysavače Ergorapido Plus je 18 voltová lithiová baterie, která zvyšuje sací sílu až o 20 % a dobu provozu o 50 %. Zkrátila se tím i doba nabíjení, vysavač Ergorapido Plus je připraven k práci již za čtyři hodiny.
Zlepšením jsou také LED diody umístěné na sací hubici vysavače, které zlepšují viditelnost všech vysávaných předmětů.
Stejně jako u předchozí generace vysavače Ergorapido stačí vyjmout ruční tyčový držák a můžete pohodlně vysát nábytek, stůl nebo interiér auta. Dvoukloubová podlahová hubice usnadňuje manipulaci bezdrátového zařízení kolem překážek pouhým pootočením rukojeti. Kartáč pro odstranění prachu a nástavec pro čistění úzkých štěrbin jsou uloženy v dobíjecí jednotce.
Standardem nadále zůstávají detaily, které umožňují příjemné a pohodlné zacházení s vysavačem. Na zadní straně vysavače je nalepen proužek gumy zabraňující sklouznutí vysavače, když ho dočasně opřete o stůl nebo pracovní desku. Pohodlné je i jeho čištění. Nádobu na prach lze vyprázdnit buď tak, že ji vysadíte z tyčového aparátu, nebo na ni můžete nasadit hubici normálního vysavače a obsah nádoby prostě vysát. Novinkou je štěrbinová hubice umožňující vysátí nečistot z těžko dostupných míst.
Vysavač Ergorapido je nabízen ve třech nových barvách, každý si tak vybere tu, která mu ladí ať už k pleti, nebo k interiéru jeho bytu. Model v kovové barvě se hodí do moderních industriálních interiérů. Hravě zelené Ergorapido se hodí do prvních domácností, které hýří barevnými stěnami, pestrým nábytkem a zajímavými doplňky včetně vysavače. Elegantní fialový model vynikne především ve světlejších interiérech.
Electrolux, světová jednička na trhu s domácími a profesionálními spotřebiči, vytvořil zcela nový segment pro tzv. „rychlý úklid“, když v roce 2004 uvedl na trh první Ergorapido. V roce 2008 bylo prodáno okolo 500.000 kusů, čímž se celkový počet prodaných kusů zvedl na více než dva miliony od roku 2004.