Infor uvedl Infor CRM Business

15. 10. 2010. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Infor )
Společnost Infor uvedla na trh Infor CRM Business, nejnovější produkt své rodiny řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Infor CRM Business je určen pro středně velké společnosti a poskytuje špičkové funkcionality, jež je snadné si osvojit, využívat a řídit.

První verze Infor CRM Business nabízí různé nástroje pro firemní oddělení marketingu, prodeje a zákaznických služeb zaměřené na zlepšování služeb zákazníkům a využívání aktuálních příležitostí k růstu. Infor plánuje rozšířit klíčové funkčnosti řešení Microsoft Dynamics CRM v následných verzích včetně přidání nových funkcionalit založených na hluboké expertíze Infor v klíčových odvětvích, jako je distribuce, výroba a veřejný sektor.

• Infor uvedl Infor CRM Business jako odpověď na požadavky zákazníků střední velikosti po nákladově efektivním CRM řešení, které se přizpůsobuje velikostí firmy, využívaným CRM modelům a typickým IT zdrojům.
• Aby rychle reagoval na tuto poptávku, rozšířil Infor svou ISV (Independent Software Vendor) dohodu se společností Microsoft umožňující využívat Microsoft Dynamics CRM jako jádro nového řešení Infor CRM Business.
• Infor plánuje významně rozšířit základní funkcionalitu Dynamics CRM obohacením o odvětvově specifické konfigurace a obsah s významnou přidanou hodnotou. Plánované inovace v následných verzích zahrnují odvětvově-specifické obchodní procesy, reportovací šablony, analýzu dat, klíčové ukazatele výkonnosti (KPI), dashboardy, obrazovky pro zadávání dat a nejrůznější menu.
• Další plánovaná vylepšení zahrnují následující – možnost sdílení dat a participace na obchodních procesech s využitím dalších Infor aplikací prostřednictvím Infor ION; integraci rozhraní Microsoft SharePoint s cílem vytvořit jednotné uživatelské postupy i v rámci dalších softwarových řešení Infor; integraci single sing-on služeb od Microsoftu umožňující zaměstnancům využívat jedno nastavení pro různé aplikace Infor včetně aplikace Infor CRM Business.
• Uvedení řešení Infor CRM Business dovoluje společnosti Infor poskytovat svá CRM řešení podstatně širšímu spektru podniků, od středně velkých společností až po nadnárodní korporace. Kompletní rodina řešení Infor CRM tak nyní zahrnuje – Infor CRM Epiphany (řešení určené pro největší společnosti hledající maximální škálovatelnost, integrovanost a využití zákaznických dat ve všech komunikačních kanálech prostřednictvím inteligentního rozhodování obsaženého v komponentě Interaction Advisor); Infor CRMi: určeno speciálně pro potřeby větších společností, které investovaly do infrastruktury System i (AS/400); Infor CRM Business: optimalizováno pro středně velké společnosti s komplexní funkcionalitou, kterou lze snadno konfigurovat a využívat v úzké integraci s dalšími široce využívanými produkty Microsoftu, jako je například Microsoft Office.

„Unikátní a rozšiřující se partnerství se společností Infor nám umožní dodávat vysokou kvalitu a hodnotu našim společným zákazníkům,“ řekl Brad Wilson z produktové skupiny Microsoft Dynamics CRM. „Těšíme se na obchodní podporu firmy Infor a jejích partnerů prostřednictvím našich produktů Microsoft Dynamics a SQL Server.“

„Když jsme sledovali potřeby středně velkých zákazníků a rozhodli se odlišit Infor na trhu, uvědomili jsme si, že potřebujeme snadno použitelné a dostupné CRM řešení, které by doplnilo naši technologickou strategii a poskytlo našim zákazníkům rychlou návratnost investic,“ řekl Soma Somasundaram, senior viceprezident pro globální produktový rozvoj ve společnosti Infor. „Microsoft Dynamics CRM je přirozenou platformou pro účely naší strategie vedoucí ke sjednocení technologií, jež jsou uživatelsky přívětivé a nákladově dostupné. A ještě důležitějším důvodem byl rychle rostoucí počet zákazníků, kteří takovéto technologie požadují.“