Genesis: herní myš Zircon 330

23. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Genesis)
Genesis Zircon 330 je bezdrátová myš vyvinutá pro hráče, kteří požadují volnost pohybu bez překážejícího kabelu. Rozlišení lze nastavovat ve čtyřech úrovních, díky čemuž si novinka poradí i se 4K obrazovkami. Myš nabízí množství dalších funkcí a vlastností včetně odolných spínačů tlačítek s rychlou reakcí, ergonomického tvaru, nízké hmotnosti a kvalitní kluzné plochy.

Použitý snímač zvládá snímat i rychlé pohyby myši bez zasekávání, kdy klasické bezdrátové myši daleko zaostávají. Snímač nabízí čtyři úrovně nastavení 800, 1 600, 2 400 a 3 600 DPI, díky čemuž si myš poradí i s herními tituly v rozlišení 4K. Každou z přednastavených hodnot DPI lze jednoduše přepínat za chodu pomocí tlačítka DPI. K tomu snímač nabízí zrychlení 10 G, rychlost zpracování dat 4 000 FPS a rychlost sledování kurzoru 30 ips.

Myš je vybavena nabíjecí baterií s kapacitou 750 mAh, která vydrží i při častém používání měsíc na jedno nabití. Myš je možné používat i během nabíjení – stačí připojit přibalený nabíjecí kabel do USB portu počítače. O bezdrátovou komunikaci s dosahem do 10 metrů se stará miniaturní USB přijímač.

Odolné spínače značky Huano garantují životnost až pět milionů kliků a mohou se pochlubit rychlými reakčními časy. Kvalitní kluzné plochy umožňují rychlé a plynulé pohyby na jakémkoliv povrchu. Symetrický tvar myši je navržen tak, aby poskytoval maximální pohodlí pro každý typ dlaně. Červené podsvícení loga a rolovacího kolečka lze v případě potřeby vypnout.

Vybraný sortiment

Distribuce ČR: 
Štítky: 
Gaming, Myši, Genesis

Podobné články

Trh s herními počítači a monitory se ve 2. čtvrtletí 2024 zotavil

9. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej herních počítačů zaznamenal podle IDC ve druhém čtvrtletí 2024 mírné meziroční oživení o 2,4 %. Dodalo se přibližně 10,6 milionu kusů zařízení. Robustní růst si ve sledovaném období udržel také segment herních monitorů dodávky dosáhly téměř 6,5 milionu kusů a meziročně vzrostly o 35 %. Čtěte více
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic se dlouhodobě zaměřuje na inovace

24. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Josef Švejda ze společnosti ViewSonic se v rozhovoru zaměřil na klíčové trendy ve spotřebitelském segmentu, jako je autonomní fungování zařízení a integrace Wi-Fi a Bluetooth konektivity. Představil také nejzajímavější produktové novinky značky a vysvětlil, proč jsou produkty ViewSonic atraktivní volbou pro resellery. Čtěte více

Herní konzole před počítači upřednostňuje 64 % nakupujících

18. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Podle dat maloobchodního prodejce elektroniky DATART se letos pro herní počítač rozhodlo 36 % nakupujících. Zbylých 64 % upřednostnilo herní konzoli. Počítačovému gamingu se ale možná blýská na lepší časy, protože prodeje herních PC letos meziročně vzrostly řádově o 20 %. Hlavní výhoda herních konzolí nadále zůstává v oblasti ceny. Čtěte více