Autodesk 2012 – produkty pro tvorbu digitální zábavy
„Filmoví, videoherní a televizní diváci žádají sofistikovanější obsah a v důsledku toho komplikovanost výroby překračuje rozpočty,“ řekl Marc Petit, senior viceprezident společnosti Autodesk pro média a zábavu. „Chtějí-li si studia udržet konkurenceschopnost, musí zvyšovat efektivitu výroby a maximalizovat své kreativní možnosti.“
„Naše produkty verze 2012 využívají nejnovější hardwarovou technologii ke zvýšení výkonnosti a špičkovému zobrazení grafiky v náhledu,“ dodal M. Petit. „Zdokonalili jsme interoperabilitu a zjednodušili integraci pracovních postupů, aby naši zákazníci mohli snáze využívat specializované nástroje. Rovněž jsme vytvořili kreativní nástroje pro moderní produkční trendy, jako například virtuální filmovou tvorbu a stereoskopickou 3D produkci.“
• Autodesk 3ds Max 2012 přináší akcelerované grafické jádro, technologii mRigids pro dynamické simulace tuhých těles v pohledu a vylepšení sochání a malování, například klonovací štětec.
• Autodesk Maya 2012 poskytuje vylepšení pracovního pohledu včetně efektů přes celou obrazovku, upravitelných tras pohybu pro úpravy animace v pohledu a simulačních možností.
• Autodesk Softimage 2012 poskytuje procedurální modelování ICE, integrované simulace tkanin Syflex, stereoskopické funkce a nejrůznější vylepšení jádra vývojové sady SDK.
• Autodesk Mudbox 2012 přináší vylepšení sady nástrojů pro malování, inovativní pracovní postupy nezávislé na UV a topologii, praktické nástroje pro pózování a zdokonalené zpracování velkých datových sad.
• Autodesk MotionBuilder 2012 nabízí stereoskopické zobrazení v pracovním pohledu a možnosti manipulace s kamerou, jednotné rozhraní a řešitele pro middleware HumanIK 4.5 nebo 2012, nechybí ani nástroje pro virtuální filmovou tvorbu.
Kreativní finišovací software pro filmovou, televizní a reklamní postprodukci
Autodesk Flame Premium spojuje v jediném řešení špičkové vizuální efekty a finišovací nástroje s úpravami barev v reálném čase. Autodesk Smoke 2012 nabízí integrované kreativní řešení s časovou osou pro profesionální finišování na platformě Mac. Sada nástrojů aplikace Smoke zahrnuje nástroje pro korekci barev, vytváření kompozice, 3D vizuální efekty a stereoskopické 3D, navíc se její pracovní postup integruje s aplikací Apple Final Cut Pro.
Technologie herního middlewaru společnosti Autodesk pomáhá řešit známé problémy týkající se spouštění her a umožňuje programátorům soustředit se na oblasti vývoje s výrazným dopadem.