Změny ve vedení T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom
Zásadní novinkou je vznik nové Divize zákaznické zkušenosti a transformace, s cílem propojit know-how a zkušenosti expertů z několika oblastí na federální úrovni. Zásadním mottem pro transformaci společnosti i budoucí nabídku je zaměření na zákazníka. Divize bude brát potřeby zákazníka již v první fázi vývoje produktů, s důrazem na využití digitálních nástrojů a big dat. Fungování na federální úrovní přinese ještě více synergií v oblasti připojení k síti, tvorby obsahu či služeb pro firemní zákazníky a ICT řešení pro největší klienty. Novou jednotku vede Peter Škodný (dosud výkonný ředitel B2B a ICT pro Česko a Slovensko).
Každá země bude mít samostatnou Komerční divizi zaměřující se na cenotvorbu, prodej, zákaznickou podporu, marketing, a externí komunikaci. Tyto divize nově zastřešují jak B2C, tak B2B oblasti. V čele Komerční divize Česká republika stane 1. 3. 2019 Juraj Bóna (v současné době ředitel B2C a FMC), jenž se ke stejnému dni stává i členem vrcholného managementu. Na Slovensku tento úkol převezme Dušan Švalek, v současnosti výkonný ředitel rezidentního segmentu TMCZ a ST.
Ostatní divize se i nadále budou věnovat svým současným agendám v oblastech technologií, finance, HR, právních a Corporate Affairs, a to na federální úrovni.
Juraj Bóna (1974) vystudoval Fakultu ekonomické informatiky Ekonomické univerzity v Bratislavě. Svou kariéru započal roku 1998 jako auditor a účetní v poradenské společnosti Ernst & Young. Od roku 2003 pracuje pro skupinu Deutsche Telekom Group (Slovak Telekom, následně v TMCZ), nejdříve ve finanční divizi, od roku 2014 na nejrůznějších marketingových pozicích. V roce 2016 se stal ředitelem marketingu a produktového managementu pro segment domácností pro T-Mobile a Slovak Telekom.
„Jsem hrdý na úspěchy, jichž T-Mobile v posledních letech dosáhl, především pak v oblasti atraktivních nabídek fixních a mobilních služeb. Chceme stavět na těchto solidních základech Naším cílem je nabízet nejrychlejší mobilní a pevný internet většině českých domácností a uspokojovat všechny zásadní požadavky, které zákazníci mohou vůči modernímu telekomunikačnímu operátorovi mít,“ okomentoval Bóna své plány.
José Perdomo Lorenzo, generální ředitel TMCZ a Slovak Telekomu, dodal: „Reorganizace na nejvyšší úrovni si klade jediný cíl - lépe sloužit zákazníkům. Chceme veškeré úsilí zaměřit na jejich potřeby a posílit know-how na federální úrovni v přístupu ke všem službám a produktům. Cílem vytvoření Komerčních divizí je být v bližším kontaktu se zákazníky na daném trhu a urychlit cestu k digitalizaci.“