Veronika Římalová vede v Esetu zákaznickou podporu

8. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eset)
Vedení zákaznického servisu společnosti Eset převzala Veronika Římalová. Do nové pozice si přináší zkušenosti z vedení obchodního týmu a klientského centra. Ve funkci manažerky zákaznické podpory má za úkol zlepšení procesů při komunikaci se zákazníky.

„Zákaznickou podporu naši uživatelé dlouhodobě hodnotí velmi kladně. Mojí ambicí je její úroveň ještě zvýšit. Jedním z prvních kroků bude série interních technických školení. Věříme, že dobře proškolený tým je pro zákazníka skvělý benefit. Spolu s tím se budeme primárně soustředit na optimalizaci procesů v oddělení zákaznické podpory, které povedou ke kratší reakční době a spokojenějším zákazníkům,“ uvedla Veronika Římalová.

Veronika Římalová (30) studovala na Vysoké škole ekonomie a managementu. Do Esetu přišla ze společnosti Národní pokladnice, kde vedla obchodní týmy pro český a slovenský trh. Předtím působila sedm let v pojišťovně Slavia, kde se za tři roky vypracovala na manažerku klientského centra. Ve volném čase závodí v rallye jako navigátorka a cestuje.

Štítky: 
Eset