Velké zákazníky z ČR a SR má v Microsoftu na starosti Alena Sochorová

5. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Obchodní ředitelkou Microsoftu pro segment velkých zákazníků (enterprise) v Česku a na Slovensku se od 1. února 2019 stala Alena Sochorová. Jejím úkolem je dále posilovat pozici Microsoftu jako strategického poradce pro digitální transformaci velkých organizací s důrazem na odpovědné využití umělé inteligence.

Alena Sochorová nastoupila do Microsoftu v říjnu 2018 jako ředitelka strategie pro digitální transformaci. Na začátku roku 2019 převzala také roli lídra pro umělou inteligenci, kterou zastává i nadále. Do Microsoftu přišla z pozice výkonné ředitelky pro konzultační služby v Accenture.

Na mé práci mě vždy nejvíce bavilo trávit čas se zákazníky a hledat cesty, jak rozvíjet jejich byznys,“ uvedla Alena Sochorová. „To se neobejde bez progresivního využívání nových technologií. Microsoft v posledních letech udělal obrovský kus práce, aby potvrdil svou pozici relevantního partnera pro inovace v digitálním věku. Mám radost, že mohu být součástí tohoto týmu a spoluutvářet budoucnost nejen českého a slovenského byznysu, ale díky našim komunitním programům i celé společnosti.“

Před příchodem do Microsoftu působila Alena 22 let ve společnosti Accenture, posledních sedm let jako výkonná ředitelka pro konzultační služby v odvětví telekomunikací, médií a technologií. V této roli vedla tým dodávající transformační projekty pro významné firmy v regionu střední a východní Evropy. Před Accenture Alena pracovala pro Kmart International Headquarters v Praze.

Alena Sochorová je absolventkou Masarykovy univerzity v Brně. MBA získala na Katz Business School, University of Pittsburgh, USA. Mimo práci věnuje většinu svého času svým dvěma synům, ale také psovi, dvěma kočkám a velké zahradě. Ráda čte, chodí na koncerty a dívá se na filmy.

Štítky: 
Microsoft