TP-Link: Tereza Houdková

12. 2. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link)
Společnost TP-Link posílila svůj tuzemský tým o Terezu Houdkovou, která má z pozice marketingové manažerky na starosti kompletní marketingovou komunikaci společnosti.
Tereza Houdková, marketingová manažerka společnosti TP-Link

Tereza Houdková vystudovala obor Globální podnikání a management na Newton College v Brně. Svou kariéru začala v PR agentuře DataConsult. Později pak působila jako marketingová specialistka pro značku Toshiba a v PR agentuře LivePR plnila úlohu marketing directora.

„Značka TP-Link působí na českém trhu již tři roky, během nichž se dokázala úspěšně dostat do všeobecného povědomí. Úkolem našeho nového marketing managera je další zvyšování efektivity komunikace a jejího detailního zaměření,“ uvedl Felix Wang, country manager v TP-Linku.

Štítky: