TP-Link má novou marketingovou manažerku

2. 12. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP-Link)
Do čela marketingového oddělení české a slovenské pobočky TP-Linku nastoupila Jana Křístková. Před příchodem do TP-Linku Jana Křístková více než pět let působila jako marketingová manažerka společnosti ALSO Group (dříve ABC Data) pro český a slovenský trh.

Ve společnosti ABC Data a později ALSO Group se Jana Křístková postupně vypracovala z funkce junior marketing specialist přes marketing specialist až na marketing manager.

V nové funkci má Jana Křístková na starosti organizaci veškerých marketingových aktivit a propagaci značky TP-Link na českém a slovenském trhu, jakož i komunikaci s médii a koordinaci celého marketingového oddělení. Ve funkci nahradila Terezu Kufnerovou, která odešla na mateřskou dovolenou.

Štítky: 

Profilová karta firmy

TP-LINK Czech s.r.o.

TP-LINK Czech s.r.o.

TP-Link je celosvětovým dodavatelem síťových produktů a řešení pro smart home dostupných ve více než 100 zemích světa. Za dominantní tržní podíl na čínském trhu a pozici největšího světového poskytovatele WLAN řešení vděčí inovativnímu přístupu oddělení výzkumu a vývoje, efektivní produkci a kvalitnímu řízení.

Zobrazit detail firmy