T-Mobile: Jan Stanko
Jan je absolventem Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a Czech Institute of Advertising and Marketing Communication. Do oddělení marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastoupil ihned po studiu v roce 2000 a firmě zůstal celých 13 let věrný.
Během kariéry Honza posbíral zkušenosti z nejrůznějších oblastí marketingové komunikace – od tvorby brožur po rozsáhlé reklamní kampaně. Stál u zrodu řady úspěšných a populárních kampaní, jako byly Vánoce s Chuckem Norrisem, populární Fitko s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem (nezapomenutelné„ta-ble-ty“) či naposledy vánoční Skokani se Zadarem Volaničem.
Jan Stanko je ženatý, má dvě holčičky (3,5 a 6 let) a rodina je jeho největším koníčkem. Pokud mu přece jen vybude nějaký volný čas, rád cestuje (jeho nejoblíbenější destinací je Řecko) a hraje tenis. Miluje moderní technologie a vědecko-fantastickou literaturu, hlavně pak Arthura C. Clarka.