SMA ČR: Šárka Vlasáková

13. 5. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Od 1. dubna 2010 byla do funkce marketingové ředitelky společnosti SMA Czech Republic jmenována Šárka Vlasáková.
Šárka Vlasáková marketingová ředitelka společnosti SMA Czech Republic.

Bude mít na starosti rozvoj marketingových a mediálních aktivit na českém a slovenském trhu, chce se zaměřit především na podporu značky SMA, a také na posilování vztahů s partnery a zákazníky společnosti SMA.

Společnost SMA Solar technology AG zaujímá vedoucí světové postavení v oblasti fotovoltaických střídačů, jež jsou technologicky nejdůležitějším komponentem každého solárního systému.

Šárka Vlasáková vystudovala Fakultu sociálních věd University Karlovy v Praze. Během své předchozí praxe pracovala v letech 1997 – 2009 ve společnosti Philips jako produkt marketingová manažerka pro Střední a Východní Evropu v oboru mobilních komunikací, poté jako manažerka korporátních komunikací.

Mezi její koníčky patří sport (tenis, squash, badminton, volejbal, cyklistika, lyžování) a cestování. Hovoří česky a anglicky.