Renata Šolcová se stala marketingovou manažerkou TCL pro střední a východní Evropu
Šolcová bude v daném regionu řídit nastavení marketingové a retail-marketingové strategie, včetně posílení a prezentace značky TCL na vybraných trzích. Spolu se svým týmem se zaměří na public a media relations, sponzoring (zejména sportovní), retail management a partnerské marketingové aktivity.
Do společnosti TCL Electronics přichází ze Samsungu, kde zodpovídala za retail marketing. Předtím pracovala jako brand manažerka, respektive trade marketing manažerka, u společností Bongrain, Bell nebo Nutricia.
„V nové pozici zúročím své zkušenosti z oblasti FMCG a Electronic Business. Budu usilovat o zviditelnění značky TCL na trzích, za které zodpovídám – jak v retail segmentu, tak v online prostředí. Mezi spotřebiteli a značkou TCL je třeba i nadále budovat pozitivní vztah,“ uvedla Renata Šolcová, CSE Marketing Manager společnosti TCL Electronics, a dodala: „TCL je ambiciozní, dynamická značka, která flexibilně reaguje na zákaznické potřeby a přináší na trh kvalitní produkty s přidanou hodnotou.“