Marketingovou komunikaci T-Mobilu nově řídí Michal Šlechta

9. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: T-Mobile)
Novým ředitelem značky a marketingové komunikace operátora T-Mobile se stal Michal Šlechta. Přichází po několikaletém působení ve společnosti Mattoni 1873, kde měl na starosti marketingovou komunikaci v několika zemích. V T-Mobilu střídá prozatímní šéfku marketingu Ivu Menclovou, která v týmu nadále zůstává.
Michal Šlechta (foto: LinkedIN)

Michal Šlechta působil šest let na různých pozicích ve společnosti Mattoni1873, kde mimo jiné působil v roli marketingového ředitele v ČR a SR pro lokální i mezinárodní značky a v Rakousku i Maďarsku pro mezinárodní značky. Předtím sbíral v pozici brand manažera zkušenosti v PepsiCo, Sazce či Pivovarech Staropramen. Svou marketingovou kariéru odstartoval ve společnosti Redbull.

V nové pozici naváže na úspěšné vedení marketingového týmu prozatímní ředitelkou Ivou Menclovou a bude pokračovat v nastavené komunikační strategii.

Obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky a člen management společnosti T-Mobile Maximiliano Bellassai nástup okomentoval: „Telekomunikace jsou velice náročné a dynamicky se vyvíjející odvětví. V centru našeho zájmu je zákazník. Michal přináší cenné mnohaleté zkušenosti z oboru FMCG a věříme, že jeho nový pohled pomůže naši marketingovou komunikaci posunout zase o kus kupředu.“

„Moc se mi líbí prozákaznický přístup T-Mobile i jeho marketingová komunikace. Těším se nejen na tuto výzvu, ale i na spolupráci s Ivou Menclovou. Iva stojí za startem úspěšné platformy #MeziSvými i dalších navazujících kampaní. Věřím, že se celému našemu týmu společně podaří tento komunikační koncept dále úspěšně rozvíjet,” doplnil Šlechta.

Michal Šlechta vystudoval MBA na London International Graduate School v Praze. Ve volném čase rád cestuje, lyžuje, sleduje digitální media a sci-fi filmy.

Štítky: 
T-Mobile