Marketingovou komunikaci T-Mobilu nově řídí Michal Šlechta
Michal Šlechta působil šest let na různých pozicích ve společnosti Mattoni1873, kde mimo jiné působil v roli marketingového ředitele v ČR a SR pro lokální i mezinárodní značky a v Rakousku i Maďarsku pro mezinárodní značky. Předtím sbíral v pozici brand manažera zkušenosti v PepsiCo, Sazce či Pivovarech Staropramen. Svou marketingovou kariéru odstartoval ve společnosti Redbull.
V nové pozici naváže na úspěšné vedení marketingového týmu prozatímní ředitelkou Ivou Menclovou a bude pokračovat v nastavené komunikační strategii.
Obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky a člen management společnosti T-Mobile Maximiliano Bellassai nástup okomentoval: „Telekomunikace jsou velice náročné a dynamicky se vyvíjející odvětví. V centru našeho zájmu je zákazník. Michal přináší cenné mnohaleté zkušenosti z oboru FMCG a věříme, že jeho nový pohled pomůže naši marketingovou komunikaci posunout zase o kus kupředu.“
„Moc se mi líbí prozákaznický přístup T-Mobile i jeho marketingová komunikace. Těším se nejen na tuto výzvu, ale i na spolupráci s Ivou Menclovou. Iva stojí za startem úspěšné platformy #MeziSvými i dalších navazujících kampaní. Věřím, že se celému našemu týmu společně podaří tento komunikační koncept dále úspěšně rozvíjet,” doplnil Šlechta.
Michal Šlechta vystudoval MBA na London International Graduate School v Praze. Ve volném čase rád cestuje, lyžuje, sleduje digitální media a sci-fi filmy.