Marketing Samsungu v ČR a SR řídí Martin Marek
Martin Marek se zodpovídá přímo prezidentovi společnosti Ki Young Younovi.
„Samsung je inovativní technologický lídr a zároveň i tradiční výrobce elektroniky, před kterým nyní stojí mnoho výzev – ať už jde o schopnost oslovit mladou generaci, plně využít poteciál digitální komunikace nebo čelit nové asijské konkurenci. Mým posláním je naslouchat trhu a pokračovat v dlouhodobém budování vztahu mezi značkou Samsung a spotřebiteli. Vztahu, který bude ještě nabitější pozitivními emocemi a odvahou zkoušet nové věci a který bude odpovídat tomu, co dnešní spotřebitelé od značek očekávají – a to jak v on-line mediích, tak i třeba v prostředí kamenné prodejny,“ řekl Martin Marek, který do společnosti Samsung přišel s více než dvacetiletou zkušeností v budovaní značek a komunikačních strategií na marketingových pozicích ve významných mezinárodních společnostech rychloobrátkového zboží.
Významnou část svého profesního života působil Martin Marek ve společnosti Philip Morris International, kde začínal v roce 1999 nejprve jako manažer značek L&M a Marlboro, poté jako trade marketing manažer nebo marketing services manager. Následně vedl jako ředitel marketingu aktivity společnosti v Srbsku a Černé Hoře a později v Maroku, Tunisku a Mauretánii. Po návratu do Prahy zastával v letech 2013 až 2015 pozici marketing director ve společnosti Ritchy Group a v letech 2016 až 2019 head of branding ve společnosti Makro, respektive Metro Cash & Carry pro Česko a Slovensko. Naposledy pomáhal společnosti Imperial Brands budovat značkovou kategorii „produktů nové generace“ pro český a slovenský trh.
Martin Marek získal inženýrský titul na Vysoké škole ekonomické v Praze, obor ekonomika obchodu. Mluví plynně anglicky a rusky, domluví se na Balkáně a učí se italsky. Mezi jeho zájmy patří sport, aktivně se věnuje badmintonu, golfu, lyžování a fotbalu. Rád cestuje, věnuje se turistice, psům a seberozvoji.