Komunikaci společnosti Seyfor řídí Marek Steiger

6. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Poskytovatel firemních ICT řešení Seyfor posílil svůj manažerský tým. Na pozici ředitele komunikace nastoupil Marek Steiger, který se zaměří na posílení povědomí o nedávno rebrandované ryze české společnosti. Jeho cílem bude také sjednocení komunikace všech 34 platforem, které Seyfor vyvíjí a dodává podnikatelům, firmám i korporacím v 38 zemích.

Marek Steiger má v oblasti komunikace, brand buildingu, vedení velkých projektů i týmů bohaté zkušenosti. Působil 14 let v Zoo Praha, kde měl na starosti komplexní programové a vzdělávací aktivity, věnoval se rozvoji marketingové komunikace i obchodních projektů. Jako šéf externí komunikace ve společnosti Vodafone pak řídil mimo jiné mediální uvedení mobilních tarifů s neomezenými daty na český trh, představení 5G sítí či akvizice UPC. Kromě nové pozice v Seyforu si zachovává i dosavadní post šéfa brandu a komunikace v sesterských společnostech Imper a Mediaboard (dříve Monitora).

Ve společnosti Seyfor, která prošla v roce 2022 kompletním rebrandingem, se chce Marek Steiger zaměřit především na stabilizaci a posílení pozice předního dodavatele komplexních ICT služeb. Kromě toho je jeho cílem další posilování klíčových produktů společnosti, ke kterým patří on-line fakturační služba iDoklad, podnikový systém Money ERP a další specializovaná řešení zaměřená například na oblasti datové analytiky, IT infrastruktury, CRM systémů či posilování kybernetické bezpečnosti. S posílením komunikace mateřské společnosti, ale i veškerých jejích produktových vertikál mu pomůže agentura FYI Prague.

Seyfor je jedna z nejrychleji rostoucích společností v oboru, a to v mezinárodním měřítku. Do svého portfolia přibírá průběžně formou akvizicí další značky a integruje je do vlastního, vysoce profesionálního ekosystému, který pomáhá růst podnikatelům od začátků až po řízení velkých korporací. Chci ukázat firmám i lidem v nich inspirující příběh společnosti i jejího zakladatele Martina Cíglera, přínosy související s využíváním moderních technologií i upozorňovat na možnosti předcházení rizik spojených s nebezpečími číhajícími v kyberprostoru,“ řekl Marek Steiger.

Společnost Seyfor je ukázkovým příkladem úspěchu ryze české značky, která vypracovala svou současnou pozici od základů. Aktuálně její obrat roste již čtyři roky po sobě meziročně o 30 %, nyní zaměstnává přes 1 700 lidí a obsluhuje zákazníky ve 38 zemích. Mezi klienty využívající české softwarové řešení patří například E.ON Česká republika, finská celní správa, Zentiva, Tatra Trucks, Marius Pedersen, Business Lease a další.

Po významných akvizicích uskutečněných na podzim loňského roku chci přispět ke stabilizaci společnosti Seyfor v novém složení. Značky, které Seyfor koupil, jsou známé a naším úkolem je udržet a dále posílit jejich potenciál při současné integraci jejich technologií do našich systémů. Kromě posílení externí komunikace vnímám jako svůj úkol také rozvíjení interních vztahů a vyzdvižení profesionality a schopností klíčových osobností ve firmě,“ uzavřel Steiger.

Marek Steiger se také dlouhodobě věnuje pedagogické činnosti se zaměřením na etologii a životní prostředí a ve volném čase aktivně sportuje.

Štítky: 

Podobné články

Milan Ryšavý, architekt kybernetické bezpečnosti ve společnosti Seyfor

Jakou hodnotu mají firemní data?

23. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Mezi nejobávanější dopady kybernetických útoků bezpochyby patří výpadky provozu klíčových systémů a ztráta či odcizení důležitých dat. Ale zatímco následky narušení provozu firmy asi dokážeme (alespoň přibližně) vyčíslit, jak ocenit podniková data? Čtěte více

Seyfor získal podíl ve společnosti Digitask

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Seyfor pokračuje v rozšiřování svého portfolia a získává 35% podíl ve společnosti Digitask známého propagátora digitálních inovací Filipa Dřímalky. Tímto krokem Seyfor dále posiluje svou kompetenci v oboru využití umělé inteligence ve firmách. Čtěte více

Platební morálka českých podnikatelů a firem se zlepšuje

4. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Čeští podnikatelé a firmy platí drtivou většinu faktur včas. Zatímco před pěti lety proběhlo se zpožděním 36 % plateb, v roce 2023 už to bylo jen 29 %. Klesá i průměrný počet dnů po splatnosti, který byl vloni 13, v roce 2019 přitom vyšplhal až na 58. Na druhou stranu nikdy není uhrazeno osm procent faktur. Na Slovensku je ovšem trend opačný – vloni zde zůstalo neuhrazených 18 % faktur. Čtěte více

České firmy mají ve využívání AI velkou rezervu

1. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Téměř polovina zaměstnanců (46 %), kterým by umělá inteligence usnadnila a zefektivnila práci, o této možnosti zatím příliš neslyšela, 12 % dokonce vůbec. Podle průzkumu společnosti Seyfor 35 % oslovených ještě nikdy nevyužilo nejznámější nástroj AI – ChatGPT, který může pomoci např. při přípravě textů či analýz. Čtěte více