Kaspersky Lab: Jindřich Koch
Jindřich Koch má více než 15 let zkušeností s podporou a rozvojem obchodních partnerů a zákaznických vztahů. Působil v oddělení nepřímého prodeje ve společnosti AVG Technologies pro Českou a Slovenskou republiku. Dále pracoval také v dalších společnostech, jako jsou například CDC Data, PVT Net či Zoner Software (zde rozvíjel obchodní příležitosti a řídil oddělení vztahů se zákazníky pro Českou republiku a Slovensko). Před nástupem do Kaspersky Lab zastával pozici produktového managera ve společnosti Konica Minolta, v níž se staral o rozvoj značky na českém trhu a podporu jak přímého, tak nepřímého prodeje.
Na pozici channel sales managera pro český a slovenský region má Jindřich Koch na starosti rozvoj aktivit s novými i stávajícími obchodními partnery, kteří se zabývají bezpečnostním řešením pro B2B segment zákazníků, od malých po středně velké společnosti. Dalším neméně důležitým úkolem je rozvoj distribuční sítě na svěřeném území.