Infor má nového marketingového ředitele
„Infor mění standardy v tom, jakým způsobem dodavatelé podnikového softwaru spolupracují se svými zákazníky, a to je ten pravý moment k budování reputace společnosti, která bude odrážet její duch inovativnosti a konkurenceschopnosti,“ řekl Jim Shaper. „Zkušenosti Roberta Humphreye v oblasti budování globální značky a rozvoje silných vztahů se zákazníky jsou, vedle jeho kreativní energie a jedinečných marketingových znalostí, velkým přínosem jak pro Infor tak pro naše zákazníky. A také pro podniky, které se nyní cítí bezmocné proti jednání nepružných dodavatelů podnikového softwaru, a pro ty, kdo si uvědomují, že rigidní technologie nejsou v jejich obchodním zájmu.“
V rámci více než 30 let obchodních zkušeností zastával Robert Humphrey nejrůznější vedoucí pozice, naposledy jako senior viceprezident globálního marketingu ve společnosti McAfee, nebo předtím jako výkonný viceprezident pro podnikovou strategii a marketingový manažer v Citadel Security Solutions (později koupená McAfee) či senior viceprezident pro marketing v i2 Technologies. Rovněž byl spoluzakladatelem firmy pro strategické poradenství a investiční bankovnictví a působil jako CEO pro startupovou softwarovou společnost OpenDesign.