Infor: Duncan Angove, Pam Murphyová a Stephan Scholl

13. 12. 2010. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: Infor)
Do společnosti Infor nastoupili Duncan Angove, Pam Murphyová a Stephan Scholl, kteří budou zodpovědní přímo Charlesi Phillipsovi, nedávno ohlášenému novému výkonnému řediteli Infor.

„Je mi velkou ctí přivítat v týmu Infor Duncana, Pam a Stephana, jedny z nejschopnějších a nejrespektovanějších manažerů v našem odvětví,“ říká Charles Phillips, CEO společnosti Infor. „Každý z nich neustále dokazuje svou schopnost řídit, zvyšovat obrat a budovat organizace globálního významu. Všichni se připojí ke stávajícímu silnému a vyzrálému manažerskému týmu Infor, se kterým společně povedou společnost do nové éry zaměřené na zvyšování hodnoty našeho softwaru a služeb pro zákazníky.“

Duncan Angove, který se stává prezidentem skupiny pro produkty, marketing a podporu, je zkušeným manažerem v odvětví podnikového softwaru. Předtím pracoval v divizi Retail Global Business Unit ve společnosti Oracle. Duncan vytvořil první globální obchodní jednotku ve společnosti Oracle a řídil vývoj, prodej a marketing pro odvětví detailu. Přivedl společnost Oracle na pozici největšího dodavatele retailových aplikací. Dříve byl zaměstnán ve firmě Retek, kde pomáhal k jejímu uvedení na burzu, a v retailové skupině společnosti Accenture.

Pam Murphyová, která se stává novou provozní senior viceprezidentkou, má dlouholeté zkušenosti na poli prodejních a poradenských aktivit. Během jedenáctiletého angažmá ve společnosti Oracle byla zodpovědná za celou řadu provozních a finančních aktivit. Pam má hluboké know-how v oblasti provozu globální organizace a pracovala na různých pozicích  v Evropě a Americe. Předtím působila ve firmách Andersen Consulting a Arthur Andersen.

Stephan Scholl, nyní nový výkonný prezident pro globální operace, bude řídit globální aktivity v oblastech prodeje, poradenství, partnerství a distribučních kanálů. Scholl byl generálním ředitelem divize Utility Global Business Unit ve společnosti Oracle, kde byl zodpovědný za prodej, vývoj a marketing pro odvětví utilit. Byl klíčovou silou v rámci generování silného růstu firmy Oracle a vedl úspěšnou kampaň Green Strategy. Předtím vedl konzultační skupinu Oracle pro region Severní Ameriky, největší regionální organizaci Oracle. Ještě dříve zastával Scholl různé manažerské pozice ve společnosti Peoplesoft.