HP: Kučerová, Kvašňovský, Necpalová, Porubová a Trešl
Jana Kučerová, která dříve působila v divizi tiskových řešení, je nově zodpovědná za marketingové aktivity v segmentu domácích uživatelů. Kučerová vystudovala ekonomicko-správní fakultu Univerzity Pardubice. Ve společnosti HP pracuje od roku 2000 a v posledních dvou letech na pozici marketingové manažerky divize tiskáren.
Tomáš Kvašňovský vede v nové divizi marketingové aktivity zaměřené na segment produktů pro firemní klientelu. Kvašňovský vystudoval podnikový management na City University v Bratislavě. Ve společnosti HP pracuje od roku 2005 a poslední tři roky na pozici marketingového specialisty pro osobní počítače ve spotřebitelském segmentu.
Zuzana Necpalová řídí marketingové aktivity realizované prostřednictvím komerčního prodejního kanálu včetně vybraných programů zaměřených na podporu prodejních aktivit tohoto partnerského segmentu. Necpalová vystudovala Fakultu cestovního ruchu na Univerzitě Mateja Bela v Banské Bystrici. Ve společnosti HP pracuje od roku 2001, působila zde na různých regionálních i lokálních pozicích zaměřených na podporu a rozvoj partnerského kanálu HP. Poslední rok byla odpovědná za partnerský program pro neautorizované dealery HP notebooků a počítačů v České republice a na Slovensku.
Stanislava Porubová má v nově vzniklé divizi na starosti marketingové aktivity realizované prostřednictvím retailového prodejního kanálu, včetně Trade Marketingu. Porubová vystudovala Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě. Ve společnosti HP pracuje od roku 2006 a posledních 5 let na pozici produktový manažer pro notebooky ve spotřebitelském segmentu.
Petr Trešl, dosavadní marketingový manažer původní divize osobních počítačů a notebooků je nově zodpovědný za online marketing na poli sociálních médií společnosti HP pro region Střední a Východní Evropy. Trešl působí ve společnosti HP od roku 2001. Dosud zastával obchodní a marketingové pozice v divizi osobních počítačů a notebooků v regionu Česká republika a Slovensko.