GTS Central Europe: Miloš Mastník

6. 9. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost GTS Central Europe (GTS) jmenovala na pozici viceprezidenta dosavadního ředitele marketingu Miloše Mastníka. V této pozici bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, public relations a segmentový marketing.
Milš Mastník, viceprezident a ředitel marketingu GTS Central Europe

Miloš Mastník má více než desetileté zkušenosti z oboru telekomunikací. Působil v Českém Telecomu, kde zodpovídal za řízení produktů a služeb. V roce 2004 nastoupil do společnosti GTS CZECH, kde měl na starosti produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.

V poslední době měl na starosti komplexní řízení projektů GTS s implementací nových obchodních modelů zaměřených na zlepšování a standardizaci celopodnikových procesů vyplývajících z postupné unifikace služeb GTS. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek.

Miloš Mastník vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a telekomunikační technologie na Delft University of Technology. Mezinárodní titul Executive MBA získal na University of Pittsburgh.

Miloš Mastník se narodil v Praze v roce 1971, je ženatý a má dvě děti.