Generální ředitelkou české pobočky Accenture se stala Lenka Madliaková

5. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Novou generální ředitelkou české pobočky Accenture se od 1. září 2022 stala Lenka Madliaková. Ve funkci nahradila dosavadního ředitele Roberta Libonatiho. Madliaková se nové role ujímá po více než 21 letech práce v oblasti technologického poradenství.

Svou kariéru začala Lenka Madliaková ve slovenské pobočce Accenture nejprve coby stážistka, poté v roce 2001 jako konzultantka. V roce 2008 se přesunula do České republiky. Kromě českých a slovenských klientů pracovala také pro mezinárodní společnosti působící v Bulharsku nebo Japonsku. Od roku 2018 zodpovídá za technologické projekty v oblastech farmacie, výroby, prodeje spotřebního zboží a automobilového průmyslu. Kromě své nové role ve vedení české pobočky si Madliaková ponechává i dosavadní pozici.

„Svět se mění neuvěřitelnou rychlostí, a pokud chtějí společnosti zůstat kompetitivní, musí umět na tyto změny pohotově a správně reagovat. Jedním z mých hlavních cílů v roli generální ředitelky české pobočky je nadále přinášet mimořádnou kvalitu poradenských a technologických služeb našim klientům, být pro ně spolehlivým partnerem i v otázkách inkluze, diverzity a udržitelnosti a v konečném důsledku tak holisticky podporovat růst jejich podnikání. Také chci pokračovat v posilování diverzity uvnitř naší společnosti a přivést do technologií více žen, které se kariéry v IT mnohdy obávají. Jasně se ukazuje, že inovační potenciál je vyšší ve společnostech se silnou kulturou rovnosti, jako je právě Accenture,“ uvedla Lenka Madliaková, nová generální ředitelka české pobočky Accenture.

Madliaková je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě. Žije v Praze s manželem a dvěma dětmi.

Štítky: 

Podobné články

Jak technologické trendy ovlivní podnikání v příštích letech

18. 5. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Nová zpráva Tech Vision 2023 společnosti Accenture identifikuje čtyři klíčové technologické trendy, které nejvíce ovlivní podnikání v následujících několika letech. Jsou jimi generativní AI, efektivní využití dat a jejich transparentnost, digitální identita a zrychlující se vztah mezi vědou a technologiemi. Čtěte více

Firmy „jsou mimo“ – chování zákazníků se mění rychleji, než obchodníci dokáží reagovat

12. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Podle nového průzkumu společnosti Accenture se naprostá většina (88 %) vedoucích pracovníků firem domnívá, že se zákazníci a zaměstnanci mění rychlejším tempem, než s jakým se tomu firmy dokáží přizpůsobit, čímž dochází k tzv. „krizi relevance“. Čtěte více

Propojení fyzického a virtuálního světa bude stále těsnější

12. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Metaverse Continuum – ekosystém digitálně-reálných světů a obchodních modelů – zcela změní způsob, jakým nynější svět funguje i jak v něm lidé komunikují, a to prostřednictvím propojení nových technologií, jakými jsou rozšířená realita, blockchain, digitální dvojníci či edge computing. Jaké další vize nás podle studie studie Accenture Technology Vision 2022 čekají? Čtěte více

Cloud se stává středobodem digitální transformace firem a nástrojem k udržitelnosti

25. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Firmy si v dnešní době musí poradit s rychlými změnami ve všech oblastech byznysu. Více než kdy jindy pro ně platí následující pravidlo: pouze ti, kdo si osvojí nejnovější technologie, mají šanci být lídry ve svém oboru. Opět se to prokázalo v době pandemie onemocnění COVID-19. Čtěte více