Fujitsu: Radovan Hošek a Martin Káňa
Radovan Hošek přišel do Fujitsu po devíti měsíčním působení ve společnosti DNS - pozice produktového a sales manažera na serverové produkty IBM. Předtím působil téměř pět let na několika produktově obchodních pozicích v IBM Česká republika a dva roky na pozici serverového produktového manažera ve společnosti Fujitsu Siemens Computer. Do jeho kompetencí spadala péče o serverové portfolio – cenění, marketing, školení a promoakce.
Radovan získal inženýrský titul na ČVUT Praha, FEL, obor ekonomika a řízení v elektrotechnice. Mezi jeho oblíbené činnosti patří horská cyklistika, přístrojové potápění a degustace vín.
Martin Káňa přišel do Fujitsu ze společnosti AMD, kde měl na starosti všechny prodejní a marketingové aktivity firmy v ČR a SR pro oblast komponent a podpory prodeje notebooků v distribuci/kanále a také v retailu/e-tailu. Předtím pracoval v distribuční společnosti eD system Czech, kde působil čtyři roky jako marketingový ředitel a předtím jako produktový manažer HP.
Martin získal titul MBA na Notthingam Trent University se specializací Strategický management a na VŠ Pedagogické titul bakaláře se zaměřením Finanční management. Je ženatý a má dvě dcery. Mezi jeho hlavní koníčky patří lyžování, jízda na kole a četba.