eBrána: Milan Doruf
Milan Doruf převzal uvedenou pozici od Ing. Jiřího Janků - výkonného ředitele společnosti eBRÁNA, který řídil obchodní aktivity společnosti od jejího založení. Nový obchodní ředitel povede tým přibližně patnácti Account Managerů a Key Account Managerů napříč všemi pobočkami v rámci ČR - v Praze, Olomouci, Liberci, Ostravě a Karlových Varech včetně centrály v Pardubicích.
Dobrá obchodní politika firmy netkví jen v získávání nových klientů, ale především v dlouhodobé péči o ty stávající. Právě na výchovu Account Managerů se zaměří nově vznikající oddělení Sales Camp. „Naším záměrem je dát šanci především absolventům a vychovat z nich dobré Account Managery. Pro ně i pro další nově příchozí je připraven v rámci Sales Campu intenzívní tréninkový program, který potrvá šest měsíců a jeho úspěšní účastníci jsou poté připraveni nastoupit do praxe v naší Obchodní divizi," shrnuje Milan Doruf představy o fungování oddělení, které vycházejí z jeho osobní zkušenosti. Do firmy nastoupil jako student Ekonomicko-správní fakulty pardubické univerzity v roce 2003 a vytrvalá systematická práce a znalost prostředí společnosti jej nyní vynesly až na pozici obchodního ředitele.
Společnost eBRÁNA se zaměřuje především na malé a střední podniky, přičemž přibližně se třiceti webovými prezentacemi měsíčně je lídrem na trhu. Nezůstává však pouze u webových prezentací, v její nabídce jsou i B2C a B2B řešení a dále specializovaný software pro realitní kanceláře a internetový marketing, který představuje asi 30 % obratu společnosti. V současné době proniká i do perspektivního odvětví chemického průmyslu, kde připravuje řešení pro společnost Bochemie - SAVO a ze skupiny Agrofert pro společnost DEZA. Mezi nejvýznamnější klienty společnosti se řadí ETA, ČD Cargo, Hipp, Česká pošta nebo Linde.