Brother: Klára Benešová

16. 9. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Ve společnosti Brother se v říjnu odehraje personální změna. Po dvouletém působení se Veronika Ondrůjová rozhodla změnit nejen lokalitu, ale i oblast působení, a na pozici marketingové koordinátorky nastoupí Klára Benešová.
Klára Benešová, marketingová koordinátorka v Brotheru

Klára je absolventkou magisterského studijního programu Ekonomie na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity bude mít na starosti zajišťování propagačních materiálů, přípravu firemních akcí, dohled nad marketingovými projekty a v neposlední řadě bude zodpovědná za oblast public relations, vztahy s médii a partnery.

Klára pracovala na pozici marketingové specialisty čtyři roky ve stavební společnosti STYL 2000. Podílela na přípravě reklamních kampaní pro odběratele a koncové zákazníky, dealerských dnů, dále zodpovídala za výrobu reklamních předmětů a koordinaci reklamních kampaní.

Štítky: 
Brother