B2C ředitelem T-Mobilu se stane Petar Babić
Petar Babić přichází do T-Mobile Czech Republic ze Slovak Telekomu, kde tři roky působil jako vedoucí segmentu domácností. Zde výrazně pomohl při řízení agilní transformace, zrychlení růstu tržeb i zákaznické zkušenosti. Jeho strategické myšlení a praktické vedení významně přispělo k největší transformaci portfolia na Slovensku, která přinesla radikální zjednodušení nabídky a výrazný růst. Babić má více než 20 let mezinárodních zkušeností z různých zemí Evropy a dalších trhů – působil mj. v srbském Telenoru, partnerských trzích britského Vodafone nebo kuwaitském Ooredo.
„Povýšení Petara odráží nejen jeho vynikající profesní výsledky, ale také jeho výrazný dopad na naše obchodní úspěchy. Přináší s sebou hluboké odborné znalosti v oblasti moderního marketingu, digitálního podnikání, řízení hodnoty pro zákazníka (CVM) a designového myšlení. Díky tomu dokáže vytvářet inovativní a trvalé vztahy se zákazníky. Jsem přesvědčena, že s Petarem budeme nadále stavět na úspěších a povedeme Mass Market segment k dalšímu růstu,“ uvedla Melinda Szabó, generální ředitelka T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekomu a členka představenstva, a doplnila: „Zároveň bych velice ráda poděkovala Maximu za jeho nasazení po celé čtyři roky. Nyní přebírá odpovědnost za mnohem větší zemi a já mu přeji mnoho štěstí.“
Maximiliano Bellassai v českém T-Mobile působí čtyři roky. Soustředil se primárně na oblast zákaznické zkušenosti, úspěšně repozicionoval značku T-Mobile s konceptem #MeziSvými, spustil zákaznický program Magenta Moments, zajistil stabilní růst v mobilním segmentu a dosáhl výrazného rozvoje v oblasti fixních služeb. Nyní se přesouvá do T-Mobile Polsko, kam nastupuje rovněž k 1. září.