Adobe: Mark Zablan
Za tu dobu si vybudoval pověst důvěryhodného profesionála, který pomáhá marketérům porozumět a předvídat chování spotřebitelů napříč digitálními kanály.
Jmenování Marka a jeho zkušenosti přichází pro Adobe ve správnou chvíli, jelikož se společnost nyní soustředí na rychlý rozvoj svého podnikání v oblasti digitálního marketingu. Zcela nová marketingová kampaň vysvětlující marketingové mýty a představující Adobe Marketing Cloud byla představena minulý týden a podtrhuje vedoucí pozici Adobe v rychle se rozvíjející oblasti digitálního marketingu.
„Adobe zrychluje svůj posun k více komplexním řešením založených na cloudu a mění jejich způsob uvedení na trh,“ řekl Thompson. „Změna v managementu, kterou dnes oznamujeme, je součástí širšího plánu vytvořit program jediného globálního kanálu a zajistit uspokojení potřeb našich podnikových zákazníků v celém regionu EMEA. Mark má velký přehled o procesech probíhajících v Severní Americe a EMEA. A my máme pocit, že dokáže zajistit velkou podporu zákazníkům celého regionu EMEA a rozšířit naše podnikání v oblasti digitálních médií a digitálního marketingu na všech frontách.“