Adastra: Alice Zápotocká

14. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Česká technologická konzultační společnost Adastra posílila firemní marketing. Na pozici marketingové ředitelky pražské kanceláře nastoupila Alice Zápotocká, která své zkušenosti z oblasti IT marketingu nasbírala ve společnostech Microsoft a SAP ČR.
Alice Zápotocká, marketingová ředitelka ve společnosti Adastra

V Adastře se Zápotocká zaměří zejména na nastavení nových marketingových nástrojů, které podpoří další růst firmy. „Byť přecházím do menší firmy, je pro mě Adastra velkou výzvou. Je to firma nadstandardně prosperující, inovativní, s unikátní firemní kulturou. Navíc je dodnes v rukách českých majitelů, což je mi velmi sympatické,“ řekla Zápotocká.

Dodala, že hlavní náplní její práce je tvorba a naplňování marketingové strategie firmy a marketingové komunikace. „Vzhledem k tomu, že se firmě vždy dařilo, marketing plnil jen supportní roli. To chci změnit a obchod a marketing synergicky propojit. Více spolupracovat s partnery firmy, systematicky a strategicky tak budovat povědomí o brandu Adastry a rozšířit tak zákaznické portfolium.“

Alice Zápotocká do Adastry přišla ze společnosti Microsoft. Z pozice „enterprise marketing lead“ zodpovídala za marketingovou komunikaci s velkými a středními subjekty, a to jak v komerční sféře, tak i v oblasti veřejné správy a samosprávy. Bohaté zkušenosti Zápotocká nasbírala také u lídra v oblasti podnikových aplikací SAP ČR, kde působila téměř deset let.

Štítky: 

Podobné články

Adastra je Select partnerem společnosti Databricks

17. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Společnost Adastra se stala partnerem firmy Databricks na úrovni Select. Jde o milník ve vzájemné spolupráci, který přispívá k naplnění záměru obou firem – podporovat inovace v oblasti analýzy dat a budovat moderní datové platformy architektury data lakehouse. Čtěte více

Jednotnou datovou platformu chce mít do tří let 70 % velkých českých firem

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Nadpoloviční většina firem přiznává, že má spoustu dat, ale pro uživatele je obtížné je najít nebo jim důvěřovat. Téměř 40 % firem navíc uvádí, že jejich technologické prostředí už nedostačuje současným potřebám. Jak velké organizace pracují s daty? Čtěte více

adastra.one a Acamar jsou součástí Adastry Česká republika

30. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra Česká republika)
Technologická společnost Adastra Česká republika se po fúzi a sloučení firem adastra.one a Acamar opět rozrostla. Čtěte více
Štěpán Kopřiva

Adastra hlásí personální změny

20. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Novým CEO Adastra Česká republika se stává Štěpán Kopřiva. Dosavadní generální ředitel Pavel Kysela se ve skupině Adastra posouvá na pozici globálního COO. Změny ve vedení hlásí i celá Adastra Group. Jejich cílem je výrazná globální expanze firmy. Čtěte více