Zyxel mění partnerský program
Program je rozdělen do tří úrovní (Ally, Silver a Gold) a partnerům umožňuje postoupit na vyšší stupně investicemi do tří produktových skupin:
- Runrate (1 bod) – produkty určené malým organizacím a prodávané tradiční distribucí resellerům nebo online,
- SMB (3 body) – vertikální technologické produkty s pokročilejšími funkcemi, které jsou prodávány prostřednictvím vyškolených/akreditovaných resellerů s přidanou hodnotou (VAR),
- Cloud (5 bodů) – cloudová řešení poskytovaná resellery s přidanou hodnotou (VAR).
Program nabízí širokou paletu pobídek, benefitů a možností rozvoje spolupráce, k čemuž mu napomáhá i nový online portál. Mezi výhody programu patří exkluzivní slevy, čtvrtletní pobídky, marketingové materiály, přednostní přístup na akce a přímé kontakty na všechny členy managementu a distributory společnosti Zyxel.
Za zmínku stojí také obchodní a technická školení pro partnery (online a offline), produktové slevy (začínající na 5 % pro partnery na úrovni Ally), předprodejní asistence a pokročilá technická podpora.
„Změna našeho partnerského programu odráží novou globální strategii značky Zyxel, která klade důraz na to, co je důležité pro naše partnery,“ poznamenal Martin Bratičak, Head of Channel CEE v Zyxelu. „Zyxel je díky tomu jako společnost mnohem přístupnější. Chceme mít užší vazby s našimi partnery, investovat do těch, kteří se snaží prodávat naše řešení, a nabízet jim za to atraktivní marže a zisk.“
„Současně našim partnerům otevíráme nové příležitosti k růstu, a to zejména prostřednictvím nového cloudového řešení Nebula a multitechnologických řešení, jako jsou přepínače, bezdrátové technologie a bezpečnostní produkty,“ dodal Bratičák. „Pro všechny partnery nabízející multitechnologická řešení bude mnohem snadnější dosáhnout vyšší úrovně programu.“
Další podstatnou výhodou je podpora pro specialisty na vertikální trh. Tito partneři se mohou těšit na exkluzivní přístup do výzkumného a vývojového orgánu Partner Advisory Council (PAC), na podněty od koncových uživatelů, větší podporu při přípravě nabídek do soutěží a na odborná školení.
„Chceme všem našim partnerům otevřít cestu ke skutečné spolupráci. Nezáleží na tom, jestli jste právě prodali první výrobek značky Zyxel nebo s námi máte dlouholetou úspěšnou spolupráci, program je tu pro vás, aby splnil vaše potřeby a umožnil vám růst,“ uzavřel Martin Bratičák.
Bližší informace o programu ZAP! A o nových výhodách, které nabízí, najdete na https://www.youtube.com/watch?v=lO3lVA-Rp3c&feature=youtu.be