Zlaté ocenění pro zlatý trackpoint

8. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Lenovo)
Projekt „Zlatý příběh notebooků ThinkPad“ společnosti Lenovo získal v kategorii Business-to-Business zlaté ocenění v 8. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations, kterou každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA).

Kampaň, která se zaměřovala především na obchodní partnery, byla spuštěna u příležitosti 20. výročí notebooků ThinkPad. Na její přípravě a realizaci spolupracovalo Lenovo s agenturou FleishmanHillard.

Lenovo vsadilo na propojení trackpointu, neodmyslitelné součásti legendárních notebooků ThinkPad, a zlata jako symbolu prvenství a jedinečnosti. Rozhodlo se proto nechat vyrobit speciální pamětní edici zlatých trackpointů, přičemž každý měl své unikátní sériové číslo a písmeno.

„Naším cílem bylo představit legendu mezi notebooky v neobvyklé podobě. Vzhledem k tomu, že značka ThinkPad stojí za mnoha prvenstvími v oblasti technologií, zvolili jsme zlatý trackpoint, protože zlato je symbolem prvenství,“ uvedl Robert Janásek, marketingový manažer společnosti Lenovo. „Do kampaně se zapojili všichni naši obchodní partneři, což se pozitivně projevilo i v počtu prodaných notebooků. V meziročním srovnání prodeje vzrostly o více než 30 % a to i přesto, že trh s počítači celkově klesal,“ dodal.

Komunikace v průběhu kampaně probíhala jak přímo na prodejnách, tak na všech online kanálech společnosti Lenovo včetně Facebooku, Twitteru a YouTube. Speciálně pro tuto příležitost byly vytvořeny mikrostránky, kde se mohli majitelé nového notebooku ThinkPad zaregistrovat a soutěžit o zlatý trackpoint. Funkční zlatý trackpoint nezískal pouze vylosovaný výherce, ale i prodejce, který notebook prodal.

Vyvrcholením celé kampaně bylo setkání pro média a obchodní partnery, které se neslo ve znamení zlata. Na akci vystoupil také britský vědec Michael Londesborough z Akademie věd ČR, který předvedl vědeckou show o zlatě. S jeho pomocí si účastníci setkání měli možnost „zlato“ i vyrobit. Spolupráce s Michaelem Londesborough jde navíc ruku v ruce s claimem Lenovo For Those Who Do, který vyzývá uživatele k překonávání svých hranic a podporuje je v cestě za svými sny.

Vedle zvýšení povědomí o značce Lenovo a posílení komunikace na vlastních kanálech společnosti bylo primárním cílem kampaně upevnit vzájemné vztahy s obchodními partnery a připomenout jim výjimečné vlastnosti notebooků ThinkPad. Mezi obchodními partnery sklidila kampaň úspěch. Zapojili se do ní všichni prodejci notebooků ThinkPad a i díky tomu došlo ke zvýšení jejich prodejů. Kampaň navíc ukázala, že téma zlata netradičně propojeného s technologickým světem je atraktivní i pro média a širokou veřejnost.

Štítky: 

Podobné články

Lenovo s Nutanixem a Red Hatem nabídnou alternativu k veřejnému cloudu

26. 12. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Lenovo)
Lenovo uzavřelo globální partnerství se společností Nutanix a zároveň oznámilo širší spolupráci se společností Red Hat. Nová rodina konvergovaných řešení, která vznikne díky partnerství s Nutanix, pomůže zjednodušit správu datových center a umožní firmám snížit náklady na informační technologie. Tato řešení spojující servery, úložiště a virtualizační služby chtějí nabídnout alternativu k veřejnému cloudu. Čtěte více

Lenovo ThinkPad Akademie – jak prodávat notebooky ThinkPad – 24. díl

1. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Další díl našeho seriálu představí novou generaci 14“ firemních notebooků ThinkPad T450 a T450s. Čtěte více

Lenovo: Yoga Tablet

8. 11. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Lenovo Yoga Tablet, který bude dostupný s displeji o velikosti 8" a 10", nabídne tři režimy, ve kterých je možné přístroj používat. Zařízení s operačním systémem Android 4.2 dále nabídne až 18hodinovou výdrž na baterii, čtyřjádrový procesor či 5Mpx fotoaparát. Čtěte více
Lenovo IdeaTab S6000

Lenovo: tablet IdeaTab S6000

21. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Lenovo)
IdeaTab S6000, nový tablet s Androidem od společnosti Lenovo, je určen pro všechny, kdo hledají zábavného společníka na cesty. Nabízí tenký profil, velký a jasný displej a rozšířené možnosti připojení. Díky svému elegantnímu vzhledu zaujme i uživatele, kteří mají v oblibě stylová mobilní zařízení. Čtěte více