Zboží.cz v novém: Přístup do e-shopů či více informací o produktu
„Nové Zboží.cz má lidem sloužit nejen jako srovnávač, ale i jako služba, která zrychlí a zjednoduší jejich nákup. Našim cílem je lidem, kteří vědí, pro jaké zboží do obchodu jdou, k němu nabídnout co možná nejrychlejší cestu. Druhé skupině nakupujících (ti, co ještě nejsou rozhodnutí, jaké zboží chtějí) zase nabízíme kompletní přehled informací k danému výrobku, aby měli vybírání co nejjednodušší,“ řekl Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.
Vylepšením prošel i výpis produktu. V něm potencionální zákazníci naleznou nové filtrování podle výdejních míst (filtrování podle ceny a dostupnosti zůstává). Výpis produktů nabídne i větší výběr internetových obchodů. Před rozbalením jich je vidět sedm. Uživatele mobilních zařízení určitě potěší i přidání responzivní verze webu.
Kompletní seznam novinek naleznete zde.
Videorecenze a další budoucnost
Ačkoliv je Zboží.cz již nasazeno do ostrého provozu, úpravy na něm stále pokračují. „Po produktové stránce se nyní zaměřujeme na možnost snadného doplňování návodů či jiných manuálů ke konkrétním výrobkům přímo od uživatelů. V současné době je získáváme přímo od výrobců,“ řekla Blanka Kunčarová, produktová manažerka Zboží.cz. Lidé se již brzy mohou těšit i na videorecenze, které budou přidávány z různých zájmových webů či přímo od uživatelů služby Zboží.cz.
Novinky čekají i na vás, jako majitele internetových obchodů. Kromě upraveného obchodního modelu se připravuje i nové administrační rozhraní, které vám má ulehčit práci (nový přehlednější vzhled, rozšíření statistik, přehlednější nastavování kampaní a další). Zároveň je v plánu i výraznější spolupráce s ostatními službami Seznam.cz (například vylepšené fulltextové hledání přímo na Zboží.cz).
Na Zboží.cz běží i nová reklamní kampaň, která je viditelná v TV, rádiích, kině a na internetu.