Zavedení servisních karet u monitorů iiyama
Tyto karty slouží jako oprávnění pro zákazníky společnosti AT Computers využít bezplatné služby autorizovaného servisu monitorů iiyama u společnosti SIL. Toto oprávnění platí jak pro český, tak i slovenský trh. Služby, které partner touto kartou získává, zahrnují servis po dobu tří let v systému door to door, což znamená, že kurýr vyzvedne monitor u zákazníka a po servisu ho i doveze zpět, čímž partnerovi odpadají starosti o logistiku a navíc ho to nic nestojí. Jedině u AT Computers partner zároveň získá záruku 0 chybných bodů na všechny modely. Záruka je určená pro všechny autorizované partnery iiyama v programu Kaizen.
V případě nákupu monitorů iiyama z neautorizovaného distribučního kanálu, tedy mimo AT Computers, nebudou tyto monitory zařazeny do bezplatného servisu společnosti SIL. Reseller tak ponese všechny náklady spojené s případným servisem sám. Na svoje vlastní náklady bude muset monitor zaslat prodejci, který následně monitor odešle na servis do země, ze které byl importován. Tento komplikovaný systém s sebou přináší zbytečné náklady a starosti jak pro prodejce, tak pro koncové zákazníky.
„Zavedením servisních karet chráníme zákazníky před potenciálními problémy s jejich novými monitory iiyama. Jako autorizovaný distributor ručíme za maximální komfort a kvalitu služeb při prodeji těchto vynikajících monitorů. Je to další krok na cestě k maximální spokojenosti našich obchodních partnerů a potažmo jejich zákazníků,“ řekl k zavedení servisních karet Roman Ochodek, produktový manažer AT Computers pro značku iiyama.