Zavedení servisních karet u monitorů iiyama

14. 5. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Kvalitnější a rychlejší servis uživatelům monitorů značky iiyama v Čechách a na Slovensku připravil její autorizovaný distributor, společnost AT Computers. Od 13. května 2010 bude ke všem prodávaným monitorům iiyama přikládat servisní kartu.

Tyto karty slouží jako oprávnění pro zákazníky společnosti AT Computers využít bezplatné služby autorizovaného servisu monitorů iiyama u společnosti SIL. Toto oprávnění platí jak pro český, tak i slovenský trh. Služby, které partner touto kartou získává, zahrnují servis po dobu tří let v systému door to door, což znamená, že kurýr vyzvedne monitor u zákazníka a po servisu ho i doveze zpět, čímž partnerovi odpadají starosti o logistiku a navíc ho to nic nestojí. Jedině u AT Computers partner zároveň získá záruku 0 chybných bodů na všechny modely. Záruka je určená pro všechny autorizované partnery iiyama v programu Kaizen.

V případě nákupu monitorů iiyama z neautorizovaného distribučního kanálu, tedy mimo AT Computers, nebudou tyto monitory zařazeny do bezplatného servisu společnosti SIL. Reseller tak ponese všechny náklady spojené s případným servisem sám. Na svoje vlastní náklady bude muset monitor zaslat prodejci, který následně monitor odešle na servis do země, ze které byl importován. Tento komplikovaný systém s sebou přináší zbytečné náklady a starosti jak pro prodejce, tak pro koncové zákazníky.

„Zavedením servisních karet chráníme zákazníky před potenciálními problémy s jejich novými monitory iiyama. Jako autorizovaný distributor ručíme za maximální komfort a kvalitu služeb při prodeji těchto vynikajících monitorů. Je to další krok na cestě k maximální spokojenosti našich obchodních partnerů a potažmo jejich zákazníků,“ řekl k zavedení servisních karet Roman Ochodek, produktový manažer AT Computers pro značku iiyama.