Whirpool dobrou značkou
Prvenství v této kategorii získala společnost letos již počtvrté
v řadě. Cenu si od zástupců společnosti Reader`s Digest Výběr přebrala
v prostorách Malostranského paláce PR manažerka Whirlpool CR Eva
Gruberová.
Evropský průzkum mezi čtenáři časopisu Reader`s Digest Výběr se
uskutečnil v letošním roce již podeváté. Čtenáři hlasovali pro své
oblíbené značky v různých kategoriích. První místo v kategorii
Pračka, myčka, sušička získala značka Whirlpool. Whirlpool tím v této
kategorii potvrdil své prvenství, které obhájil již počtvrté za sebou.
Slavnostní vyhlášení DOBRÁ ZNAČKA roku 2009 proběhlo 19. března
v prostorách Malostranského paláce. Ocenění z rukou generálního
ředitele Reader`s Digest Výběr Česká a Slovenská republika Martina
Slavíka převzala za společnost Whirlpool CR Eva Gruberová. „Jsem velmi
ráda, že jsme opět dokázali oblibu značky Whirlpool a velmi si cením
podpory našich zákazníků,“ komentovala úspěch značky.
Průzkum DOBRÁ ZNAČKA proběhl v České republice na podzim roku
2008. Čtenářům časopisu Reader`s Digest Výběr starších 18 let bylo
rozesláno na 13 500 dotazníků. Svou oblíbenou značku si spotřebitelé
vybírali dle obecného povědomí, důvěryhodnosti, samozřejmě i podle
funkčních vlastností spotřebičů, servisu, vzhledu i ceny.
Průzkum European Trusted Brands (Dobrá značka), který se provádí
každoročně již od roku 2001, je jedním z největších a nejširších
evropských spotřebitelských průzkumů. Jeho cílem je zjistit, kterým
značkám evropští spotřebitelé důvěřují nejvíce a jakým způsobem je
vnímají. Respondenti jsou čtenáři časopisu Reader`s Digest z více než
4 milionů evropských domácností vybraní tak, aby co nejvíce
reprezentovali širokou demografickou populaci. Je hodnocena široká škála
kategorií produktů od platebních karet, přes vitamínové produkty až po
internetové servery.