Vyšlo prázdninové dvojčíslo Reseller Magazinu

10. 7. 2018. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: DCD Publishing)
Období dovolených už je tady a s ním i prázdninové vydání Reseller Magazinu. I na prosluněné dny jsme si pro vás přichystali parádní čtivo. Můžete se těšit zejména na působivé rozhovory, ale nahlédneme také do světa bezpečnosti a ohlédneme se také za nejzajímavějšími událostmi uplynulého měsíce.

Vzhledem k tomu, že koncem května společnost AT Computers oslavila 20 let na českém a slovenském trhu, nemohli jsme odolat rozhovoru s Petrem Vaňkem a Martinem Wankem, kteří se v něm nejen ohlédli za uplynulými lety, ale neušlo nám ani pár poznámek o současných trendech. Rovněž jsme využili příležitosti návštěvy CEO společnosti ADATA Shalley Chen v české metropoli a vyzpovídali jsme ji ohledně postavení její firmy na českém trhu. Dozvěděli jsme se také informace o připravovaném partnerském programu, jehož se čeští reselleři dočkají velmi brzy a spoustu dalších informací.

Toto číslo se zaměřilo především na téma bezpečnosti, což se samozřejmě odrazilo na tematických článcích jako Slabá místa firemní IT bezpečnosti, Neklikat aneb nebezpečné domény na síti či Levné Androidy a malware. V těchto článcích se dozvíte nejen informace o tom, jaké aktuální kyberbezpečnostní hrozby vládnou současnému světu, ale dostanete také pár rad, jak se s bezpečnostními slabinami poprat.

V tomto vydání se setkáte rovněž s textem GDPR v praxi, v němž se sice nedočtete, jak si nastavit firemní procesy, abyste byli s tímto nařízením v souladu (což už byste měli dávno být), ale zjistíte, jak se s touto problematikou vyrovnali jiní. Jde především o subjekty schraňující obrovské množství osobních údajů, od státní správy, přes nemocnice, zdravotní pojišťovny, ale i e-shopy a velké korporace.

V sekci věnované marketingu jsme se tentokrát zaměřili na to, jak by se správně měly vést mítinky. Ani tentokrát nechybí výběr nejzajímavějších produktových novinek (hned na začátku ve zpravodajství a samozřejmě i napříč celým číslem) a reportáže z uplynulých partnerských akcí pořádaných výrobci a distributory.

Pokud chcete nahlédnout do zákoutí bezpečnosti, či si jen projít nejdůležitější události za uplynulý měsíc, začtěte se do digitálního vydání!

Přejeme vám příjemné čtení!

Pokud časopis Reseller Magazine ještě neodebíráte, ale měli byste o jeho zasílání zájem, můžete si jeho bezplatný odběr (včetně elektronické varianty) zaregistrovat zde.

Ke kompletnímu archivu všech vydání se dostanete zde.

Štítky: 

Podobné články

Boris Hlinka (Synology): Partneři oceňují náš provázaný ekosystém

27. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Borisem Hlinkou, produktovým manažerem společnosti Synology pro Českou republiku a Slovensko, jsme hovořili nejen o novinkách v portfoliu tohoto výrobce. Kromě samotných produktů jsme se zaměřili také na důležitost komplexního ekosystému, rostoucí roli modelu SaaS, význam doplňkových služeb nebo dnes všudypřítomnou umělou inteligenci. Čtěte více

Zuzana Švecová (Cisco): Dívejte se na bezpečnost očima koncového zákazníka

19. 11. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Zuzana Švecová je od září novou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco. V rozhovoru jsme probrali nejen její jedenáctileté působení ve firmě, ale i priority v nové roli či technologické novinky v portfoliu Cisco. Čtěte více

Patrick Müller (Sophos): Budoucnost je ve spravovaných službách

10. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Patrickem Müllerem, senior channel manažerem společnosti Sophos, jsme hovořili o aktuálním dění v oblasti kybernetické bezpečnosti. V rozhovoru se můžete dočíst nejen o aktuálních trendech v segmentu cyber security, ale také o příležitostech, které vám v kombinaci s produkty a službami společnosti Sophos přináší. Čtěte více

Prodej bezpečnostních zařízení ve 2. čtvrtletí 2024 meziročně vzrostl

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celkové tržby z prodeje bezpečnostních zařízení ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně vzrostly o 0,5 % na 4,2 miliardy dolarů, což představuje oproti druhému čtvrtletí roku 2023 nárůst o 20 milionů dolarů. V objemu prodej naopak meziročně klesl o 4,3 % na milion kusů. Čtěte více